בוגרת תוכנית הריאליטי המרוץ למיליון מיה קרמר, 32, נבחרה להוביל את קמפיין סתיו-חורף 2011 של Rami-lee מותג האופנה לנשים הרות. קרמר תוביל את הקמפיין בעבור סכום לא מבוטל של כ-30,000 שקלים.
קרמר, אשר רק בחודש מאי האחרון הכריזה על מערכת יחסים תוססת עם השחקן והדוגמן רון שחר, יצאה בהצהרה חגיגית כי היא הריונית ומאושרת. מיה שכבר הספיקה להתרגל לסטטוס החדש ולבטן המתפתחת, תוביל את קמפיין הקולקציה החדשה לעונת הסתיו-חורף הקרובה.
היקף ההשקעה בפרסום הקמפיין החדש נמדד בכ-550,000 שקלים, והוא יושקע במגוון מדיות כגון: עיתונות, אינטרנט, טלוויזיה ועוד.
סמנכ"ל השיווק של Rami Lee, רועי מזרחי: "הבחירה במיה הייתה בחירה טבעית ומדויקת. לאחר שנפגשנו עם מיה הבנו מיד כי היא מדגישה בדיוק את ערכי המותג כפי שאנחנו רואים אותם - היא משדרת רעננות, טרנדיות ונינוחות והחשוב מכל - אישה הריונית חזקה שלא מתפשרת על מראה עדכני וסגנון חיים פעלתני".
רמי-לי שם לדגש ללוות את הלקוחה מהרגע הראשון שבו נודע לה על ההיריון ועד לזמן שאחרי הלידה, יחד עם מגוון מוצרים המתאימים גם לאימא וגם לתינוק, בסימן טרנדי ועדכני כמו שכל אישה רוצה להיות.