חברת "דובק" ממשיכה גם השנה לפנק את צוותי הבקסטייג' ברחבי הארץ בחסות המותג נובלס ויוצאת עם קמפיין "נובלס בקסטייג'", לבחירת איש הבקסטייג' של 2010 באמצעות הפייסבוק.
כחלק מפעילות שיווקית כוללת לנובלס גולדן וירג'יניה, הכתום והחדש שהצטרף למשפחת נובלס בשנת 2009, סיירת נובלס בקסטייג תפגוש הקיץ את צוותי הפעילות בהקמות של האירועים הכי חמים, שבסופה ממתינה למנצח הופעה חלומית של U2 ברומא. לייק.
הקמפיין, המשלב פעילות קד"מית בשטח בהופעות והאירועים הכי שווים עד סוף הקיץ, ובפעילות אינטראקטיבית בפייסבוק, יזכה את איש הבקסטייג' שתמונתו תקבל הכי הרבה לייקים, לזוג כרטיסי טיסה לרומא, מלון וכניסה להופעה של U2 תחת התואר הנכסף: "איש הבקסטייג' של 2010".
במהלך חודש אוגוסט תבקר סיירת נובלס בקסטייג' באתרי ההקמות של כל אירועי הקיץ ברחבי הארץ. אנשי הסיירת יפגשו ויפנקו את צוותי ההקמות עם מרצ'נדייז מגניבים ועוד הפתעות, ויצלמו אותם בשטח. בסוף כל יום יועלו התמונות לגלריית התחרות בעמוד הפייסבוק של התחרות.
כל התמונות שצולמו יופיעו מיד בגלריית התמונות בעמוד הפייסבוק של "נובלס "בקסטייג'" עם הזמנה לכל אנשי תעשיית ההפקות והח'ברה להקלקת "לייק" לתמונה האהובה עליהם, המקנה קול לאיש הבקסטייג' המועדף המצולם בתמונה. איש הבקסטייג' שצבר הכי הרבה לייקים עד סוף החודש- יקבל את תואר איש הבקסטייג' של 2010 ויזכה בזוג כרטיסי טיסה לרומא+מלון וכניסה להופעה של U2.
לעמוד הפייסבוק של "נובלס בקסטייג":
[קישור]