X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הוט
▪  ▪  ▪

ב-25.8 יעלו ב-HOT VOD Young בכורות לעונות חדשות ומדוברות של שתי סדרות שזוכות להצלחה בארץ ובעולם - חמשת פרקי העונה החדשה והרביעית של הטלנובלה הנערצת על ילדי ישראל "כמעט מלאכים", ושני פרקי העונה ה-14 של סדרת האנימציה הוותיקה וזוכת הפרסים "ארתור". פרקי הבכורה של שתי הסדרות יעלו בערוץ הילדים, אחרי שידורם ב-HOT VOD Young, ב-1.9.
"כמעט מלאכים", הטלנובלה הארגנטינאית שבשלוש השנים האחרונות הוכתרה כהיסטריה הנוכחית בקרב ילדים ונערים. כוכבי הסדרה נחשבים כיום לאלילי נוער ענקיים בארץ - הם מגיעים לביקורים חגיגיים, ממלאים היכלים בהופעותיהם ומככבים בקמפיינים גדולים. "כמעט מלאכים" ("Casi Ángeles") של הרשת הארגנטינאית "Telefe", מבית היוצר של כריס מורנה ("המורדים", "קטנטנות"), מספרת את סיפורה של קבוצת ילדים ונערים חסרי אונים, המנוצלים ונשלחים לגנוב, עד שזוג אנשים משנה את חייהם, ומקים עמם את להקת "טין-איינג'לס".
עם השנים רכשה הסדרה יסודות מהעל-טבעי, כשהנערים נשלחים למשימה גורלית - לשמור על השלום, ולהביס רשעים תוך נסיעות בזמן לעתיד. העונה החדשה ממשיכה להתרחש בעתיד, כשהדמויות מחולקות לשתי קבוצות - העידן החדש, מי שעברו שטיפת מוח על-ידי הממשלה העתידנית, ומי שמתנגדים אליהם, ונלחמים בדיכוי הממשלה. גם העונה מככבים אגוסטין סיירה, מריאנה אספוסיטו, גאסטון דלמהאו, אאוחינה סוארס וחואן פדרו לנסאני.
"ארתור", סדרת האנימציה המוכרת והוותיקה, שמיליוני ילדים ב-82 מדינות ברחבי העולם גדלים עליה כבר 14 שנים. הסדרה זכתה בארבעה פרסי "אמי", וגרפה חמש פעמים ברציפות את פרס התוכנית האהובה ביותר בטקס נבחרי הילדים. היא ידועה גם כסדרת קאלט למבוגרים, ובפרקים רבים שלה ניתן למצוא רמיזות לתרבות הפופ. "ארתור" ("Arthur") של רשת "PBS" האמריקנית, המבוססת על ספרי הילדים של מארק בראון, מביאה סיטואציות פשוטות מחיי היומיום, במסגרתן מתמודד ארתור, שנבוב דמוי אנוש הלומד בבית-ספר יסודי בעיירה אלווד סיטי, עם בעיות שכל ילד יכול להזדהות עמן. יש לו הורים תומכים, אחות מעצבנת, חברים טובים וכלב אהוב. לסדרה ממד חינוכי רחב, שמביא לצופים ערכים חשובים- מחשיבותו של התא המשפחתי ועד התמודדות עם משברים.
החל מה-25.8, ב-HOT VOD Young.

תאריך:  23/08/2010   |   עודכן:  23/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il