X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוניברסיטת תל אביב
▪  ▪  ▪

אוניברסיטת תל אביב השיקה השנה את דף הפייסבוק שלה למועמדים - tau2go. מטרתו העיקרית של המהלך הייתה לפתוח ערוץ תקשורת נוסף של המועמדים ללימודים עם אגף רישום ומינהל תלמידים, המהווה שער כניסה לאוניברסיטה.
אגף רישום ומינהל תלמידים ענה עד כה על מאות שאלות שהועלו על-גבי דף הפייסבוק: החל ממה לומדים באוניברסיטה, דרך איך מתקבלים לתוכנית לימוד מסוימת, ועד שאלות בנושא שכר לימוד והרכבת מערכת.
עמית ניצן, מנהל אגף רישום ומינהל תלמידים: "הופתענו מהפתיחות הגדולה של המועמדים ומהאמון שהם נתנו בדף כבר מההתחלה. ציפינו שהשאלות תהיינה יותר כלליות ופחות אישיות, וגילינו שמועמדים מוסרים פרטים אישיים, כמו ציוני בגרות ופסיכומטרי ומעלים בעיות עמן הם מתמודדים, כמו התלבטות בין תחומי לימוד או הכנת חלופות למצב של קבלת הודעת דחייה מתוכנית לימודים מסוימת".
אתיקה שמיר הינה זו שמטפלת במרבית השאלות בדף הפייסבוק. אתיקה עובדת 17 שנים באוניברסיטת תל אביב ורותמת את ניסיונה ומרצה הרבים למתן תשובות ענייניות וזריזות למועמדים. "אני משתדלת לתת למועמדים תשובה תוך 24 שעות, כאשר בדרך-כלל מועמד מקבל תשובה תוך שעתיים-שלוש", מספרת אתיקה. "קיבלתי פידבקים מאוד מפרגנים ממועמדים על מהירות התגובה ועל-כך שלעתים ניתנות תשובות בשעות מאוד מאוחרות, מחוץ לשעות העבודה. בנוסף, אני מזמינה מועמדים שמעלים שאלות מורכבות לפנות אלי ישירות בטלפון - אז ניתנות תשובה מפורטת יותר ממה שהפייסבוק מאפשר. אני חושבת שהאינטראקציה שלנו עם המועמדים בפייסבוק היא מאוד חיובית, כך שמעבר למידע הפונקציונלי שהם מקבלים, מתפתח קשר טוב של המועמדים עם אוניברסיטת תל אביב כבר בשלבים הראשונים של היכרותם איתה".
מהר מאוד הסתבר באוניברסיטת תל אביב שדף הפייסבוק לא רק מסייע במתן תשובות למועמדים, אלא גם מציג בפניה את תהליך ההרשמה מנקודת המבט של המועמדים. "התחושה היא שבאמצעות הפייסבוק אנו ממש מלווים את תהליך ה'גדילה' של המועמדים בתוך העולם הזה שנקרא הרשמה לאוניברסיטה", מספר עמית. "מועמדת שלפני כמה חודשים התייעצה לגבי תנאי קבלה לתוכנית מסוימת ונראה שהיא קצת מהוססת, מעלה היום שאלה לגבי הרכבת מערכת ותשלום שכר לימוד".
אהוד אור, סמנכ"ל לתכנון אסטרטגי ולשיווק: "דף הפייסבוק מאפשר לנו לדעת טוב יותר מה מועמדים צריכים, מה נעשה נכון, ומה כדאי לשפר. לדוגמה, שאלות רבות שהועלו בנושא כינוסים לתלמידים חדשים, העלו את הצורך להרחיב את המידע המפורסם בנושא באתר ההרשמה, פוסטים שנכתבים בבלוג של האוניברסיטה מושפעים מנושאים שמועמדים מעלים בפייסבוק ועוד... לצד סקרי השוק וקבוצות המיקוד שאנו עורכים, דף הפייסבוק מהווה כלי נוסף להכרות של האוניברסיטה עם המועמדים שלה".
מעבר למתן תשובות למועמדים, אוניברסיטת תל אביב מפרסמת בפייסבוק מידע רלוונטי למועמדים - חלקו מידע פונקציונלי לתהליך הרישום, כמו מועד סגירת תוכנית לימודים וחלקו מידע מעשיר, כמו פריצות דרך מחקריות של חוקרים מהאוניברסיטה. "חשוב לנו שמועמדים יידעו שהם מגיעים לאוניברסיטה מחקרית מובילה. לכן אנו מדגישים מצד אחד ממצאים מחקריים פורצי דרך ומהצד השני הישגים גדולים של סטודנטים ובוגרים", מציין אהוד אור.
שתי הודעות שפורסמו לאחרונה בדף הפייסבוק של אוניברסיטת תל אביב וזכו לתגובות חיוביות מגולשים ממחישות את הנקודות שמעלה אהוד אור: האחת מספרת על פריצת דרך של חוקרים מאוניברסיטת תל אביב במציאת תרופה לסרטן (עצירת התקדמות התאים הסרטניים) והשנייה מכריזה על זכייה של סטודנטים של האוניברסיטה בשלוש מדליות זהב באולימפיאדת המתמטיקה.
ומה צופן לנו העתיד? "עשינו התקדמות מאוד גדולה בזמינות ובקשר שלנו עם מועמדים, ההצלחה הגדולה של ההתנסות בשנה זו תביא לשיפור נוסף ברמת השירות שאנו נותנים למועמדים ולסטודנטים", מסכם עמית ניצן.
ומסכמת אתיקה: "בשנה האחרונה נכנסו להרבה מאוד תחומים חדשים. אנחנו מאוד פעילים בפורום של אוניברסיטת תל אביב באתר 'תפוז אנשים', יש לנו בלוג, דף פייסבוק ואתר הרשמה שלא מפסיק להתעדכן ולהשתפר. אוהדים של הדף בפייסבוק מזהים אותי גם בפורום ובבלוג ואני שמחה מאוד על כך שאני מצליחה לעזור למועמדים. אני אוהבת את העבודה שלי ומקווה להרחיב את הפעילות ולזרום לתחומים חדשים".

תאריך:  30/08/2010   |   עודכן:  30/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il