תושבי תל אביב נדהמו לגלות בסוף השבוע האחרון ברחבי העיר רכבים מכוסים בשלל כתמי צבע צבעוניים. לא מדובר בגרפיטי או ונדליזם, אלא דווקא במהלך שיווקי של חברת ניסאן, שהשיקה לאחרונה את דגם הקשקאי בקמפיין מושקע וצבעוני.
מאחורי הקמפיין עמד הקונספט של רכב עירוני שמתחמק ממפגעים עירוניים, הקמפיין לווה בשלטי חוצות, פרסומות, אינטרנט וטלוויזיה. הרחוב הישראלי הגיב בחיוך למראה שלל רכבים צבועים, כחלק מהקונספט כוסו רכבים בכיסוי לבן עם כתמי צבע בעוד הקשקאי נשאר ללא פגע.
הפעילות עוררה תגובות חיוביות מהקהל הישראלי וגם מהנהגים שהגיבו בפליאה למראה רכבם המכוסה. הפעילות נערכה ברחובות תל אביב, יפו ושוק הפשפשים.
הפקה: אייל נאור EXP - שיווק חוויתי.