X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מעדני מיקי
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: הביילינים]

מעדני מיקי, יצרנית הסלטים המצוננים מהמובילות בישראל, יוצאת במסע פרסום רחב היקף וללא תקדים בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים במהלך החודש הקרוב.
ההשקעה בפרסום נועדה לחזק את תפיסת הטעם של סלטי החומוס ושל יתר מוצרי החברה הכוללים למעלה מ-30 סוגים שונים של סלטים בקמפיין פרסום שייעלה לאוויר בערוץ ה-2 עם גמר תוכנית כוכב נולד ויימשך לכל אורך החגים עד אחרי סוכות. הקמפיין יתמקד בזכייתו של סלט החומוס מתוצרת מעדני מיקי במקום הראשון כחומוס הישראלי הטעים ביותר.
החומוס של מעדני מיקי זכה בחודש יולי האחרון במבחן טעימה עיוור בקרב מדגם מייצג של קהל טועמים שביצעה חברת "המבחן של המדינה" במסגרתו התבקשו הטועמים לתת ציון טעם לכל אחד מסלטי החומוס של ארבע היצרניות הגדולות שהוגשו להם ללא כל תווית מזהה בהם: צבר של אוסם, אחלה של שטראוס, סלטי משני וסלט החומוס של מעדני מיקי.
במבחן הטעימה התברר כי סלט החומוס של מעדני מיקי תפס את המקום הראשון והתחבב במיוחד על קהל הטועמים שהעניקו לו את הציון הגבוה ביותר: 9.2. לדוגמה: סלטי החומוס של צבר קיבלו ציון 8.7, אחלה 8.4 וסלטי משני 8.2.
בנוסף לקמפיין בטלוויזיה יוצבו שלטים אודות הזכייה בנקודות המכירה בכל רשתות השיווק הגדולות ברחבי הארץ וברשת הרביעית וכן ישווקו אריזות כל מוצרי החברה והחומוס על כל סוגיו עם מדבקות מידע אודות הזכייה במקום הראשון במבחן הטעם ובמהלך 10 הימים הקרובים יופיע הקמפיין על גבי מסכי ענק אלקטרוניים מסוג STREET TV.
רוני ארביב מנהל המכירות הראשי במעדני מיקי אומר, כי "הזכייה במבחן הטעם מוכיחה מהלכה למעשה כי המסר אותו אנו מובילים: 'טעם ישראלי' בא לידי ביטוי בקרב הציבור שהחליט שסלט החומוס שלנו הוא הטעים ביותר. הצלחנו לקלוע לטעם הישראלי ונמשיך להוכיח כי מוצרינו משקפים את הטעם הישראלי הנבחר והמיוחד. נמשיך להשקיע במוצרים איכותיים וטעימים לטובת קהל הצרכנים בארץ".

תאריך:  01/09/2010   |   עודכן:  01/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כוכב נולד
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il