X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Celio
▪  ▪  ▪

celio, רשת אופנת הגברים הבינלאומית, המפעילה כ-30 סניפים ברחבי הארץ, מתרחבת ופותחת סניף חדש בקניון שרונים בהוד השרון בהשקעה כוללת של כ-600,000 שקלים.
הסניף החדש יעוצב ברוח המותג ובכפיפה לעקרונות העיצוב הבינלאומיים של הרשת, אשר נקבעו על-ידי חברת העיצוב Saguez & Partners.
שגיב שקד, מנכ"ל רשת celio בישראל, מוסרת: "במהלך השנה האחרונה, שהייתה לא קלה לשוק האופנה המקומי, המותג celio הצליח לשמור על מעמדו ועל קהל הלקוחות הנאמן והקבוע שלו, ואף הגדיל את פעילותו בישראל. זאת אני זוקפת לאופי המותג, המצליח לשלב בין אופנה לפונקציונליות והינו VALUE FOR MONEY במובן שהוא מגוון, איכותי ומתאים לכל כיס. אנו צופים כי במהלך השנה הקרובה המותג יגדיל את מודעתו בישראל וימשיך לצמוח מעצם היותו מותג האופנה היחיד בישראל הפונה לגברים בלבד ובהתאם הינו מקצועי ועונה על כל שגבר צריך בתחום ההלבשה".
רשת אופנת הגברים הבינלאומית celio מונה כיום כ-600 חנויות, הפרושות על יותר מ-40 ארצות בכל רחבי העולם. הרשת, אשר הוקמה לפני כ-20 שנה, מתמחה בעיצוב וייצור של אופנת גברים. מאחורי הקולקציות עומדים 15 מעצבים, המציגים בכל שנה 4 קולקציות שונות. בכל קולקציה מצויים כ-500 דגמים, כאשר 80% מהם חדשים לחלוטין. בידולה של הרשת בישראל נשמר בהיותה המותג הקמעונאי היחיד המציע פריטים אופנתיים לגברים בלבד. הסגנון של celio מאופיין בארבעה קווים עיצוביים נפרדים - הספורטיבי-יומיומי, הקז'ואל העכשווי; העסקי האותנטי; וקו האביזרים המשלימים.

תאריך:  02/09/2010   |   עודכן:  02/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il