X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אופרן
▪  ▪  ▪
אופיר דנאי [צילום: אבי ולדמן]

חברת אופרן, החברה הסיטונאית הגדולה בישראל להשכרת רכב בחו"ל, קיבלה את הזיכיון לנציגות הבלעדית של רשת מלונות מריוט העולמית. במסגרת הנציגות (GSA), חברת אופרן תשווק באופן בלעדי את מלונות מריוט לקהל הישראלי.
לדברי אופיר דנאי, מנכ"ל חברת אופרן: "החברה שמחה וגאה על ההזדמנות שניתנה לה לשיתוף פעולה עם רשת מריוט, שהיא אחת מרשתות בתי המלון הגדולות והמובילות: בגודל, באיכות וברמת השירות. כחלק מההערכות לקראת הפעילות גויס כוח אדם, ונפתחה מחלקה מיוחדת שעברה הכשרה על-ידי רשת מריוט. אנו רואים בשיתוף הפעולה עם רשת מריוט השלמה לפעילויות האחרות שלנו והזדמנות יוצאת דופן להעמקת הקשרים עם ענף הנסיעות. החברה נערכת להשקעה הנדרשת".
לדברי ניל ג'ונס, סמנכ"ל מכירות בינ"ל, אירופה מריוט אינטרנשיונל: "מריוט אינטרנשיונל רואה את שוק התיירות היוצאת מישראל כאחד השווקים החשובים ביותר בחטיבה האירופאית. היות שכך, אנו שמחים על כך שאנו יכולים לעבוד עם הצוות המקצועי של אופרן אשר ייצג אותנו כנציגי מכירות כלליים (GSA), תוך התמקדות וקידום מגוון המלונות המוצעים על ידינו לקהל ההולך וגודל של תיירים ישראלים. אופיר דנאי וצוות אנשי המכירות של מריוט אשר תחתיו יעבדו בצמוד אלי ולצוות העובדים שלי בהנהלת מריוט בלונדון, אנגליה. כולנו מתרגשים ושמחים על ההזדמנות לשיתוף הפעולה עם אופרן, ויצירת קשר ארוך טווח עם כל קנייני התיירות העסקית, תיירות הפנאי וסיטונאי התיירות בישראל. מטרתנו היא להפוך לספק המלונאות המועדף על התייר הישראלי על-ידי הגדלת הנתח שלנו בשוק חשוב ומרכזי זה; אנו רואים פוטנציאל רב מאוד לעתיד".
אופרן הולידיי אוטו הוקמה בשנת 1990 והיא החברה הסיטונאית הגדולה בישראל להשכרת רכב בחו"ל. אופרן היא שותפה עסקית בקבוצת holiday autos international, ברוקר השכרת הרכב הגדול ביותר בעולם.
אופרן משמשת כמרכז ההזמנות המזרח-תיכוני והמזרח-אירופאי של holiday autos international, ומפעילה סניפים מצליחים ומובילי שוק בצ'כיה, הונגריה, סלובניה, רומניה, רוסיה, יוון וקפריסין.
אופרן פועלת בכ-5000 תחנות השכרה ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם עם כ-750,000 כלי רכב של חברות ההשכרה הבינלאומיות המובילות בעולם כמו: יורופקאר, נשיונל, אלמו, באדג'ט, אוויס, הרץ, ועוד.
בנוסף לפעילותה מול אלפי משרדי נסיעות בישראל ובאירופה, לאופרן שותפויות ארוכות טווח ומצליחות עם חברות היי-טק וחברות תעשייתיות בינלאומיות, כמו גם עם חברות תעופה מובילות, המפעילות תוכניות "טוס וסע" משותפות. בין חברות אלה ניתן למצוא את אל-על, ארקיע, לופטהנזה, סוויס, בריסל איירליינס, אוסטריאן איירליינס, וכן את חברות הצ'רטר הגדולות.
אופרן הייתה הראשונה בישראל להציע השכרת רכב, הכוללת את כל המרכיבים, בלי הפתעות ובלי אותיות קטנות, במחירים אטרקטיביים במיוחד.
עם מרכז ההזמנות הגדול והמתקדם ביותר בענף הנסיעות, מטרתנו היא להצטיין ביעילות, חדשנות ומקצועיות, בשירות בעל ערך ללקוח וביצירת סטנדרטים בינלאומיים אשר יהיו הטובים ביותר בענף.
לאופרן שותפות עם ארקיע בתחום התיירות היוצאת: WTC - חברה סיטונאית המפעילה טיסות שכר בעיקר ליוון ואיי יוון ומציעה נופש בבתי המלון היוקרתיים ביותר באזורים אלה.
Marriott International, Inc הינה רשת מלונאות מהמובילות בעולם עם יותר מ-3,400 בתי מלון ב-70 מדינות בעולם. מריוט אינטרנשיונל פועלת תחת זיכיונות מלונות מריוט, JW מריוט, ריץ קרלטון, רנסנס, קורט יארד ועוד. מריוט מפעילה אתרי נופש תחת ,Marriott Vacation Club, Ritz-Carlton ,Destination Club. מריוט מפעילה ומנהלת דירות מרוהטת ומפעילה מרכזי כינוסים.
משרדי החברה הראשיים נמצאים במרילנד, ארה"ב, מספר העובדים בחברה הוא כ-137.000 בסוף שנת 2009. החברה מדורגת על-ידי FORTUNE ® בתור אחת החברות הטובות ביותר בהן כדאי לעבוד, ועל-ידי ניוזוויק כאחת החברות הגדולות באמריקה. בשנת הכספים 2009, דיווחה מריוט אינטרנשיונל על מכירות של כ-11 מיליארד דולר. לקבלת מידע ניתן לבקר באתר האינטרנט של חברת מריוט ב-www.marriott.com, ועל-מנת לקבל את חדשות החברה האחרונות כנסו ל-www.marriottnewscenter.com.

תאריך:  02/09/2010   |   עודכן:  02/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il