X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פורום המי"ל
▪  ▪  ▪
פנינה שנהב, יו"ר המי"ל [צילום: יח"צ]

המי"ל הכריז הבוקר על פתיחת ההרשמה לתחרות "פרס המי"ל למצוינות בשירות". מטרת התחרות המתקיימת זו השנה התשיעית להוקיר ארגונים וחברות שפעלו לקידום איכות ומצוינות בשירות. הפרסים יחולקו בקטגוריות הבאות: מערך שירות לקוחות כשותף עסקי אסטרטגי ומוביל שינויים; שימור עובדי שירות לקוחות; מקצוענות בשירות לקוחות; חווית לקוח. בקטגוריות תעשה חלוקה לשירות הניתן ללקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים.
השנה נוספה קטגוריה חדשה לתחרות: "נגישות בשירות". לקטגוריה זו יוגשו מהלכים ופרויקטים שנעשו לשיפור נגישות והתאמת השירות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים. קטגוריה זו היא בשיתוף עמותת נגישות ישראל בראשות יובל וגנר.
יו"ר הוועדה המארגנת של התחרות ויו"ר צוות השיפוט הוא מנכ"ל אל-על לשעבר, חיים רומנו, המכהן כיו"ר הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל. חיים רומנו אמר הבוקר: "במבט לאחור, אפשר לומר ששנת 2010 "סוגרת" עשור של מהפיכת שירות בישראל. לצד כל אלה נשאלת השאלה, הכיצד על-אף ההשקעות הגדולות, שביעות הרצון יורדת וכמות התלונות בעליה מתמדת בכל ענפי המשק. תחרות המיל למצוינות בשירות היא הזדמנות עבור כולנו להמשיך ולקדם את השירות בישראל ולשתף בחדשנות ובפריצות דרך בארגונים שלכם".
חבר השופטים בתחרות מורכב מאישי ציבור, אנשי אקדמיה, יועצים בתחום השירות ומנהלים בכירים מתחומי המשק השונים. כחלק מתהליך השיפוט ישולב גם סקר שביעות רצון לקוחות, בו יישאלו לקוחות החברה על שביעות רצונם מהשירות.
פנינה שנהב, יו"ר המי"ל: "ככל שהמשק הישראלי הופך להיות תחרותי יותר, והבלעדיות במוצרים ושירותים נעלמת, מרכיב השירות הופך להיות משמעותי יותר. התחרות נותנת הזדמנות לחברות לקבל משוב מהצרכנים עצמם, וכך לפעול לשיפור השירות עבורו".
רקע על התחרות: פרס המי"ל למצוינות בשירות נערך במטרה ליצור רף מדיד ומודל של איכות בשירות בחברות בישראל, מתוך כוונה לעודד ולרתום אותן לתהליך של שיפור מתמיד בתחום השירות. התחרות מבית המי"ל היא התחרות המרכזית בתחום השירות בשוק הישראלי, והחברות הגדולות במשק משתתפות בתחרות מדי שנה. הפרסים יוענקו לזוכים בטקס שייערך ב-29.12.2010 במסגרת האירוע השנתי של הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל.

תאריך:  05/09/2010   |   עודכן:  05/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il