X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ראובני פרידן
▪  ▪  ▪
הדמיית פרויקט נווה צדק על הים[צילום: יח"צ]

פרויקט מגורי העילית white city, (נווה צדק על הים) ההולך ונבנה ברחוב יצחק אלחנן בנווה צדק, יושק לקהל ישראלי באמצעות קמפיין פרסומי נרחב בתקציב של מיליון דולר. המגדל מוקם בימים אלה על ידי החברות צמח המרמן ויורוקום נדל"ן, ויתנשא לגובה של כ- 40 קומות. המגדל מתוכנן לכלול כ-200 יחידות דיור, שבפועל רובן יאוחדו ליח"ד גדולות, עבור הרוכשים ובכך יפחת משמעותית מספר הדיירים. הלובי ודירות הפנטהאוז ב-white city תוכננו ויעוצבו ע"י חברת ארמאני קאזה מבית ג'ורג'יו ארמאני, בסטנדרט הגבוה בעולם, כאשר כל דירה מקבלת חבילת ריהוט מבית ארמאני קאזה.
הקמפיין הפרסומי מדגיש את הפיתוח הטבעי, של נווה צדק לכיוון צפון: רחוב יצחק אלחנן יהפוך לשדרה רחבת ידיים, הכולל גן בתחילתו ושדרת חנויות מעוצבות, שבילי אופנים ופינות ישיבה לאורכו, ככל שנווה צדק שומרת על האותנטיות שבה בקפדנות, כך היקפה הולך ומתפתח בהשקעות חסרות תקדים כגון מתחם התחנה, שוק הכרמל ושדירת נווה צדק החדשה.
הקמפיין עושה שימוש בשפה גראפית ייחודית הנגזרת משמו, שבה נראים הפרויקט וסביבתו כשהם לבנים לחלוטין. הסלוגן המוביל את המהלך הוא "Imagine Tel aviv" ומטרתו לעורר את דמיונם של הלקוחות הפוטנציאליים ולעזור להם לראות כבר היום כיצד ייראה המתחם בעוד מספר שנים.
רן בן אברהם, סמנכ"ל השיווק של חברת צמח המרמן: "לאור הביקושים וההתעניינות הגוברת של קהל היעד בפרויקט, ובטיימינג שבו המכירות בפרויקט הגיעו ל כ -50%, מצאנו לנכון לחבור למשרד פרסום מהמובילים בישראל וזאת כדי לחשוף את הפרויקט בפני קהל היעד פוטנציאלי ישראלי. יחד יצרנו מהלך פרסומי המציג את החזון הייחודי של פרויקט white city, כפרויקט בודד, אלא מתחם יוקרה שלם ההולך ונבנה בלב תל אביב, נושק לנווה צדק האוטנטית, צופה לים ובמרחק הליכה של 2 דק' לשדרות רוטשילד ונחלת בנימין וכמובן לטיילת בחוף הים."
ניב חורש, משנה למנכ"ל ראובני פרידן: "אנחנו גאים לקחת חלק בקידום פרויקט כל כך ייחודי בלב העיר הטובה בעולם. White city הוא פרויקט שלוקח את תל אביב קדימה ומציב אותה בשורה אחת עם הערים האירופאיות המובילות. מהלך המיתוג והשיווק של הפרויקט מלהיב אותנו כמשרד ונעשה הכול כדי להדביק בהתלהבות גם את הלקוחות הפוטנציאליים."

תאריך:  15/09/2010   |   עודכן:  15/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יורוקום
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il