חברת הפרסום ושיווק לצעירים "לעומק התודעה" שנבחרה להיות ה-Local Agency בארץ של חברת Johnson&Jhonson יצאה השבוע בקמפיין אינטרנטי חדש למותג Clean & Clear המיועד לבנות בגילאי 13-18.
מדובר בקמפיין המשלב טכנולוגיה חדשנית אשר ישלב באנרים המובילים לעמוד נחיתה והן באנרים במדיה עשירה, אשר במעבר עכבר יפתחו את ה- "באנר-סייט" על גבי האתר.
בלב הקמפיין, תחרות המבוססת על משחק זיכרון קלאסי, על הגולשות לזהות את צמדי הבנות לפני ואחרי השימוש במוצרי הסדרה. לאחר שגולשת שיחקה, היא מזמינה חברה נוספת לשחק (דרך מייל או דרך שימוש בפייסבוק Connect) כאשר הניקוד של שני החברות מאוחד לניקוד אחד והן מתמודדות כצמד בתחרות.
צמד הבנות שיזכו במקום הראשון, יקבלו כל אחת 2,500 ש"ח ליום של קניות וכייף.
צמד הבנות אשר יזכו במקום השני, יקבלו כל אחת, מוצרים ממגוון המוצרים של קלין אנד קליר למשך שנה.
צמד הבנות אשר יזכו במקום השלישי, יקבלו כל אחת, את המוצרים שבסדרתShine Control
עלות הקמפיין 200,000 ש"ח.
הקמפיין עלה באתרים: מאקו, תפוז, וואלה, מקושרים, איי סי קיו