X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רד
▪  ▪  ▪

חברת רד תקשורת, הקימה כחלק מפעילותה בקהילה ותמיכתה בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים בפריפריה, מרכז מחשבים בישיבה התיכונית אמי"ת "בלבב שלם" שבירוחם. במסגרת הפרוייקט תרמה רד לפנימייה שבמקום 150,000 ש"ח, כשהתרומה כוללת מחשבים, שרת, ריהוט, תשתית חשמל ורשת, מקרן, לוח חכם, מדפסות ואפילו וילונות ותמונות לקישוט.
בטכס החנוכה, בו לקחו חלק האלוף (מיל.) עמרם מצנע, ראש מועצת ירוחם, בני הנוער ובכירים מחברת רד, אמר זהר זיסאפל, יו"ר רד, כי התרומה היא דרכה של החברה להחזיר לקהילה חלק מתוצאות ההצלחה שלה. זיסאפל אף הבטיח לנוכחים כי כל תלמיד בפנימיה שיחליט להמשיך ללימודי מדעי מחשב, או אלקטרוניקה בעתיד, יוכל להנות ממלגת לימודים על חשבון רד.
הישיבה התיכונית אמי"ת בלבב שלם היא ישיבה פנימייתית המשלבת לימודי יהדות ולימודים כלליים לבגרות. בפנימייה חיים כ- 130 ילדים בגילאי 14-18 מירוחם, דימונה, שדרות, אופקים, באר שבע, אילת, מצפה רמון ומיתר, ומטרתה ליצור אינטגרציה בין ילדים מרקעים שונים ולאפשר לכולם להגיע להשגים גבוהים לצד חינוך לערכים. המוסד הוקם (בתמיכת הרשות המקומית) ע"י "ישיבת ההסדר ירוחם", המהווה את ספינת הדגל של גרעין חלוצי שהגיע למקום בשני העשורים האחרונים ממרכז הארץ, והוביל מהפך חברתי וחינוכי בירוחם.
"במקביל לדרישות הלימודיות הגבוהות, מעניק הצוות חינוך ערכי לאחריות חברתית ברמה גבוהה ביותר", אומר יוני וולף, המנהל היוצא של הישיבה שליווה את הקמת הפרוייקט: "עד להקמת המוסד לא היתה אלטרנטיבה באזור לבני ירוחם ודימונה, ומאז ההקמה מאות תלמידים מכל רחבי הנגב והארץ מנסים להתקבל לבית הספר. מרכז המחשבים החדש יסייע לחבר'ה שלנו ליישר קו עם בני נוער בני גילם, להרחיב אופקים ולתקשר עם הסביבה. בהחלט למדנו למדנו שיעור גדול בנתינה".
במסגרת פעילותה של רד בקהילה ותמיכתה בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים, יוזמת רד במהלך השנה כ- 12 פרויקטים בעלי אופי דומה. במהלך 2009 הועברו כמיליון שקלים לטובת שיפור תנאיהם של תלמידים ובני נוער בפנימיות ובבתי ילדים ברחבי הארץ.
רד תקשורת מחשבים RAD Data Communications - אתר החברה: www.rad.com, טוויטר: [קישור]
רד תקשורת מחשבים שנוסדה ב-1981, ונמצאת מאז בבעלות פרטית, מוכרת בעולם כיצרנית גלובלית מובילה של ציוד גישה ו-Backhaul באיכות גבוהה למגוון יישומי תקשורת נתונים וטלקומוניקציה. הפתרונות החברה משרתים את הדרישות לגישה משולבת של קול ונתונים של ספקי שרותי תקשורת, חברות תקשורת ורשתות ארגוניות ברחבי העולם. למעלה מ- 11 מיליון יחידות של מוצרי החברה כבר הותקנו ברחבי העולם, ובין לקוחותיה 150 ספקי תקשורת וחברות טלפוניה, בינהן AT&T, China mobile, France telecom, Deutsche Telekom, Orange, T-Mobile, ואחרים. לקוחות אלה נתמכים ע"י 22 משרדים ולמעלה מ- 300 מפיצים ב- 164 מדינות. רד היא חלק מקבוצת רד. יו"ר: זהר זיסאפל. מנכ"ל: אפי וכטל

תאריך:  20/09/2010   |   עודכן:  20/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עמרם מצנע
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il