מדובר בממשק תוכן ייחודי מסוגו המתופעל על-ידי חברת סאצ'י אינטראקטיב, חברת בת של באומן בר ריבנאי, שמטרתו לספק לחברי הפייסבוק של כל אחד מקניוני ישראל המונה כ- 30,000 חברים, טיפים, עצות וחדשות מעודכנות מעולם האופנה המקומי והבינלאומי. כחלק מרכזי מהממשק החדשני יועלו ע"י סיוון - כהן בתדירות של פעמיים בשבוע, עדכונים אודות החדשות החמות מעולם האופנה בהן: קולקציות חדשות, תמונות של ביגוד ואביזרי אופנה, טרנדים ועוד.
גילי סיוון כהן, לשעבר כתבת האופנה הבכירה של
ידיעות אחרונות, נחשבת לאחת הסטייליסטיות המובילות בישראל.
לדברי אילנית גריוביץ - ברגר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת קניוני ישראל: "הפייסבוק הוא אחד הדרכים שלנו להיות בקשר עם לקוחותינו. ההבטחה שלנו היא לעדכן אותם מיידית בכל מה שמתרחש בקניונים שלנו ובכל מה שחדש ועדכני בעולם האופנה. גילי סיון כהן הינה מהמובילות בעולם הסטיילינג והאופנה ובחיבורה למיזם - אנחנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות מעצות אישיות מכוהנת אופנה מובילה בתחומה".
תומר שדה, מנכ"ל חברת סאצ'י אינטראקטיב מוסר בתגובה:"האפליקציה, הבלוג והשת"פ עם גילי מגיעים מתוך הבנה שהצרכנים מחפשים וצורכים תוכן בתחום האופנה ומבלים זמן רב יותר מול הפייסבוק, במדיה חברתית והדיגיטלית ולכן בחרנו פלטפורמות שיאפשרו לנו לספק עולם תוכן עשיר ולבנות קהילה עם קשר בלתי אמצעי ומקסימום אינטראקציה ומעורבות מול הצרכנים.
מדובר בתקציב מאתגר עם פוטנציאל גדול ובלקוח עם ראש פתוח. אני בטוח שנוכל לעשות איתו דברים חדשניים גם בעתיד".
קבוצת קניוני ישראל, מקבוצת בריטיש ישראל, מונה 17 קניונים. בין הקניונים: הקניון הגדול בפ"ת, קניון לב חדרה, קניון רחובות, הגרנד קניון בחיפה, קניון השרון, קניון הגבעה, קניון הראל, קניון אדומים, קניון נהריה, קניון לב אשדוד, חונים קונים, קניותר, ביל"ו סנטר, קניון הדר, קניון מרום, דודג' סנטר, קניון מלכת שבא.