X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מפעל הפיס
▪  ▪  ▪
בתמונה: השפים עזרא קדם,גיל חובב, קרין גורן וצחי בוקששתר [צילום: אייל נבו]

השפים הכוכבים יקבלו הוראות משף צעיר ואלמוני והמסר במרכז הקמפיין:"זכייה בחישגד לא תאפשר לך להגשים את כל החלומות אבל היא תאפשר לך להגשים חלום שתמיד רצית"
השפים המובילים גיל חובב, צחי בוקששתר, קרין גורן ועזרא קדם יככבו בקמפיין החדש של חישגד של מפעל הפיס, תחת המסר: זכייה בחישגד לא תאפשר לך להגשים את כל החלומות אבל היא תאפשר לך להגשים חלום שתמיד רצית - למשל לפתוח בית קפה משלך.
הקמפיין, בהשקעה של 4 מליון שקלים, יעלה הערב, בערוצים 2,10 ו 1 באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. סרט הפרסומת ילווה בקמפיין שילוט חוצות ובקמפיין אינטרנט.
בסרט הפרסומת שבמרכז הקמפיין יככבו ארבעת השפים כאשר הפעם הם, שבדרך כלל נוהגים לחלק הוראות במטבח, יקבלו הוראות משף צעיר ואלמוני. במהרה אנחנו מגלים שהשף הוא בסה"כ בחור צעיר שאולי לא יגשים חלומו לחלק הוראות למיטב השפים המובילים בישראל, אבל הוא כן הגשים חלום מתוק - בזכות זכייה בחישגד הוא פתח בית קפה, קטן שכונתי וצנוע.
לדברי דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס: "קמפיין חישגד החדש ממשיך את הקו הקריאטיבי של הקמפיינים הקודמים, כשהמסר הוא שזכייה בחישגד לא מאפשרת להגשים את כל החלומות, אבל היא בהחלט מאפשרת לזוכה לממש את חלקם. במקרה של הקמפיין הנוכחי, הקמת עסק מצליח בתחום הקולינריה. כמו תמיד בחרנו עבור מסע הפרסום של חישגד באנשים הנוצצים ביותר בתחום והפעם ארבעת השפים המובילים המייצגים את הקולינריה הישראלית העכשווית הרואה באוכל חלק מתרבות הפנאי, ומהווים דוגמא ומודל לכל מי שרוצה להגשים חלום בתחום".

תאריך:  05/10/2010   |   עודכן:  05/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il