X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "שורש"
▪  ▪  ▪
[צילום: ניר אברהם]

חברת "שורש" משתפת לראשונה את הציבור הרחב בעיצוב רצועות הסנדלים של קולקציית 2012.
יצרנית הסנדלים "שורש" SOURCE, החוגגת השנה 20 שנה לחברה, משתפת את הציבור הרחב בעיצוב רצועות קולקציית הסנדלים לשנת 2012. בימים אלה נפתחת ההרשמה לתחרות והציבור מוזמן להיכנס לאתר החברה, ללמוד את כללי ההשתתפות באופן ידידותי וקל, להירשם ולשלוח דגמים עד סוף חודש אוקטובר 2010.
העיצובים הזוכים שיוכרזו ב- 1 בפברואר 2011, יופיעו בדגמי הסנדלים שיימכרו החל מינואר 2012 בישראל, ארה"ב, אירופה, אוסטרליה והמזרח הרחוק. אלה שעיצוביהם יזכו בתחרות יקבלו במשך שנתיים 2013-2012 תמורה לפי כמות הסנדלים שיימכרו במהלך השנתיים בארץ וברחבי העולם.
יש לציין, כי עד כה קיימה "שורש" את תחרות עיצוב רצועות הסנדלים רק בקרב מעצבים, והשנה פתחה את התחרות גם לקהל הרחב.
דורית קוטרוש, מנהלת השיווק של "שורש", מציינת כי התחרות לקהל הרחב תאפשר לחברה לראשונה ללמוד ולקדם רעיונות ותפיסות עיצוב הרווחות בקרב הציבור הרחב החובבים את סנדלי שורש, ולא רק בקרב מעצבים מקצועיים.
לדבריה, "אחד הדברים המדהימים שלמדו ב"שורש" במהלך 20 השנים של עיצוב הסנדלים, הוא שאין "נוסחת פלא". לא ברור מה עושה רצועה אחת למוצלחת ונצחית - לעומת רצועה אחרת שלא נמכרת. לכן על המעצב להחליט אם לנסות לקלוע לדימוי חדשני או מסורתי, להתחבר למראה טכני או לשדר חזרה לטבע, ליצור נוכחות חזקה או דווקא לשמור על סולידיות. ייתכן והמתכון להצלחה טמון בשילוב בין המאפיינים השונים, ובמינונים שלהם. האתגר הוא לעצב רצועה אשר תגרום לאנשים לחבב את הסנדלים ולפתח אליהם קשר רגשי, שכן הרגליים הן הבסיס וה"חיבור" שלנו עם האדמה".
עוד ציינה, כי צוות השיפוט בתחרות מורכב מהנהלת "שורש" ומיועצים חיצוניים. לכל אחת מההצעות שתתקבלנה יינתן ניקוד, והעיצובים שיקבלו את הניקוד הגבוה ביותר יעברו לשלב הבא, בו ייוצרו רצועות ויורכבו אבי-טיפוס. אלה יוצגו בפני מפיצים, קניינים, מובילי דעת קהל ובפני קהל היעד באמצעות סקרים ממוקדים, ועל סמך התגובות יבחרו העיצובים לקולקציית 2012.
יש לציין כי "שורש" מייצרת שלוש קטגוריות של סנדלים: Trek לביצועים מעולים בכל תנאי שטח, Hike - סנדלים המשלבים איכות ונוחות ומתאימים לטיולים וליום-יום, ו - Wander - סנדלי פנאי, המתאימים לחופשה ולהליכה בעיר. החברה מציגה דגמי סנדלים לגברים, נשים וילדים.
חברת "שורש" הישראלית, יצרנית האייקון התרבותי הישראלי - סנדלי שורש - מזה 20 שנה, הנה מהמובילות בעולם בפיתוח מוצרים ופטנטים בלעדיים בעולם המטיילים ופעילות השטח, בתחום הסנדלים,המימיות והתיקים.
המוצרים מיוצרים תחת המותג הבינלאומי שלה SOURCE , במפעל החברה בטירת הכרמל, המעסיק כ- 200 עובדים. מוצרי החברה משווקים בכ- 40 מדינות ברחבי העולם.
חשוב לציין ש"שורש" מנוהלת ע"פ תפיסה ערכית חברתית. מידי שנה מופרשים חמישה אחוזים מרווחי החברה לפרויקטים קהילתיים שונים בטירת הכרמל, וכן 1% ממחזור המכירות שלה למדינות בחו"ל נתרם לפרויקטים קהילתיים באותן מדינות בהן נמכרים מוצריה.
פרטים על התחרות באתר : www.source-israel.co.il

תאריך:  05/10/2010   |   עודכן:  05/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il