X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מסעדת ליליות
▪  ▪  ▪
בעלי קבוצת ליליות-חנוך ברקת אסף בלנק ונדב ברגר [צילום: דניאל לילה-]

מסעדת ליליות תפגיש נערים בסיכון עם שני שפים מובילים מצרפת להכנת ארוחת גורמה בת 4 מנות, וזאת לרגל חגיגות העשור לקיומה של המסעדה ולפרויקט החברתי אותו היא מובילה.
לאחר שבשנתיים האחרונות פגשו את מר שמעון פרס, נשיא המדינה, רובין שארמה, "הנזיר שמכר את הפרארי שלו" ושפים מובילים מישראל, ביניהם: מאיר אדוני, אביב משה, אייל לביא, חוסאם עבאס, אבי שטייניץ ועוד
נערי הפרויקט החברתי של מסעדת ליליות ייפגשו עם השפים: Olivier Bardoux ו- Christophe Morose, השפים של Chalet du Mont d'Arbois מ-Megeve שבאלפים הצרפתיים השייך לרשת Relais-Chateaux ומדורג כמלון 5 כוכבים
ארוחת חגיגות העשור תתקיים ביום ג, ה- 5.10.10 במחיר של 350 ₪ לסועד. כל רווחי הערב יוקדשו לעמותת עלם
יש להזמין מקום מראש: 03-6091331
מסעדת ליליות, מסעדת גורמה כשרה, המציגה מטבח ישראלי מודרני כשר במיטבו חוגגת בימים אלה עשור לקיומה ולפרויקט החברתי אותו היא מובילה בשיתוף עם עמותת עלם, המכשיר בני נוער בסיכון, שנפלט ממערכות חינוכיות, לעבודות המסעדנות.
חגיגות העשור לקיומה של המסעדה ולתחילתו של הפרויקט החברתי יצוינו בארוחה ייחודית לשמה יגיעו במיוחד מצרפת שני שפים מובילים אשר יבשלו, יחד עם נעם דרקס שף "ליליות" ועם נערי הפרויקט, ארוחת גורמה בת 4 מנות, שהיא מחווה למטבח הישראלי הים-תיכוני.
הנערים יזכו לעבוד לצידם של שף Olivier Bardoux והשף קונדיטור Christophe Morose של Chalet du Mont d'Arbois שב-Megeve. קומפלקס אירוח יוקרתי באלפים הצרפתיים, השייך לרשת המלונות היוקרתיים Relais-Chateaux ומדורג כמלון 5 כוכבים. קומפלקס האירוח היוקרתי הנושא את השם המלא Domaine du Mont d'Arbois הינו בבעלות קבוצת "אדמונד דה רוטשילד".
זוהי עוד נקודת שיא לנערים בפרויקט, מדובר בהזדמנות חד פעמית להיפגש עם דמויות מובילות בעולם בתחומים שונים וזאת לאחר שנפגשו במהלך השנתיים האחרונות עם נשיא מדינת ישראל, מר שמעון פרס, הנזיר שמכר את הפרארי שלו, רובין שארמה וכן שפים מובילים מישראל ביניהם: מאיר אדוני, אביב משה, אייל לביא, חוסאם עבאס, אבי שטייניץ ועובד אלפיה.
לדברי אסף בלנק, מבעלי "ליליות": אנו מתרגשים יחד עם הנערים לרגל ההזדמנות החד פעמית שנפלה בחלקנו ושמחים יחד איתם מההזדמנות לחשיפה לסגנון קולינרי בינלאומי ברמה הגבוהה ביותר, במסגרתה הם ילמדו מהטובים בתחום".
ארוחת חגיגות העשור תתקיים ביום ג, ה- 5.10.10 במחיר של 350 ש"ח לסועד. כל רווחי הערב יוקדשו לעמותת עלם. יש להזמין מקום מראש: 03-6091331
פרטים נוספים:
מסעדת "ליליות", כחלק מ"קבוצת ליליות", הנה מסעדת גורמה כשרה, מהמוסדות הקולינריים המובילים בתל אביב בפרט ובארץ בכלל. המסעדה ממוקמת במתחם ליליות, בו ממוקמת גם ליליות בייקרי, בקומת הכניסה של בית אסיה בתל אביב. מסעדת ליליות מציגה מטבח ישראלי מודרני כשר במיטבו, העושה שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. על המטבח מנצח באומנות השף נועם דקרס, הנמנה עם צמרת השפים המובילים בישראל. מסעדת ליליות משלבת תרומה לקהילה בפעילות העסקית שלה ומקיימת מזה עשור פרויקט חברתי, בשיתוף עם עמותת עלם, המכשיר נערים בסיכון, שנפלטו ממערכות חינוכיות, לעבודות המסעדנות. במסגרת הפרויקט, עוברים הנערים הכשרה מקצועית בת שנה וחצי, הסוללת בפניהם את הדרך להשתלבות מועילה בחברה. המסעדה בבעלות "קבוצת ליליות" הכוללת את קרן דואליס - הקרן ליזמות עסקית חברתית בהנהלת חנוך ברקת, אסף בלנק, יזם ומנהל בתחום המסעדנות, ונדב ברגר, איש עסקים מתחום המזון.
"קבוצת ליליות" מאמינה כי רק באמצעות הקניית כלים המאפשרים לאנשים לפרנס ולקיים את עצמם בכבוד ניתן יהיה לחולל שינוי אמיתי בחברה הישראלית.
מחקר שנערך בקרב עשרות חניכי הפרויקט לאורך השנים מעיד כי החוויה הייחודית שעברו ב"ליליות" שינתה את חייהם מקצה אל קצה. בשביל רבים מהם "ליליות" הייתה ההזדמנות הראשונה שלהם להתוודע למושגים כמו עמידה בזמנים או עבודת צוות. רבים מהם ערכו כאן היכרות ראשונית עם ערכים כמו אחריות, אדיבות, הקשבה, הדדיות, סובלנות וסבלנות. בשביל כולם "ליליות" הייתה סיכוי אמיתי ראשון להשתלב באופן חיובי בחברה הישראלית.
בכל נקודת זמן מועסקים במטבח המסעדה 15 בני נוער. תקופת ההכשרה שלהם נעה בין שנה לשנה וחצי. במהלך השנה עוברים במסעדה בין 25-30 בני נוער.
לפני כשנה נפתח "ליליות בייקרי" במתחם "ליליות" בבית אסיה בתל אביב. "ליליות בייקרי" -בית מאפה בוטיק ובית קפה בניצוחו של השף קונדיטור עמיר לוליאן מרחיב את פעילות קבוצת ליליות בהתייחס לפרויקט החברתי בשיתוף עם עמותת עלם.

השפים נועם דקרס, חוסאם עבאס והשפים הצרפתים [צילום: דניאל לילה]
תאריך:  11/10/2010   |   עודכן:  11/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il