X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ברנדי יחסי ציבור
▪  ▪  ▪

חברת ברנדי יחסי ציבור מובילה את תחום הקולינריה באזור השפלה והדרום ומנהלת מחלקת יחסי ציבור גדולה בתחום. הצטרפות מסעדת הדגים "אידי" למעגל לקוחות החברה מהווה עוד חותמת להצלחת החברה בתחום.
מסעדת הדגים "אידי" באשדוד עובדת מזה 17 שנים כעסק משפחתי. מאז ועד היום הצליחה המסעדה לרכוש לעצמה מוניטין בארץ ובעולם כמסעדת יוקרה איכותית המתמחה בבישול ים תיכוני.
המסעדה מציעה תפריט עשיר במיוחד הכולל מבחר מעניין של מנות ראשונות, מעדני דגים ושלל פירות ים. המסעדה בנויה באופן מרשים במיוחד, כמו אונייה ענקית, מלאה באוסף של חפצי ים מיוחדים, כמו גם אוסף תמונות המתעד את רבגוניות הווי אנשי הים. ייחודה של המסעדה נובע מטריות המנות, מידי יום מגיעה דגה טרייה היישר מן הים. למסעדה סטנדרטים גבוהים ברמה בינלאומית של איכות המזון וטיב השרות.
המקום משרה אווירה ים-תיכונית, והמוסיקה משלימה את התמונה. אורחי המסעדה מגיעים מכל חלקי הארץ על מנת ליהנות מארוחה שהיא חוויה בפני עצמה. בכל יום חמישי תוכלו ליהנות מערב ים-תיכוני עם הזמר נבון חלוץ ואווירה מיוחדת במינה.
חברת יחסי הציבור ברנדי הוקמה לפני שנה וחצי וכבר בימים אלו הצליחה לפלוש לכל תחומי הפעילות. שיטת הפעולה שנוקטת החברה היא מתן מעטפת מקצועית, כוללת ורחבה, של כל שירותי השיווק והפרסום, תוך שמירה על מחירים תחרותיים.
בעלי החברה הם עו"ד עודד פורר וגל בייסברג, משרדיה ממוקמים בפארק רבין ת.מ.ר (פארק המדע) ברחובות, צוותה מונה 7 יועצי תקשורת מנוסים, והיא מעניקה שירותי תקשורת למגוון לקוחות, בכל דיסציפלינות התקשורת המרכזיות.
עו"ד עודד פורר, מבעלי חברת BranD ומייסדה, מציג את חזון החברה: "הגדרנו לצוות המקצוענים שלנו באופן ברור: הלקוח מעל לכל. גם אם הוא לא תמיד צודק. וכשהוא לא צודק, אנחנו נסביר לו את זה כך שיבין שההצלחה שלו היא העניין שלנו, כי רק אם הוא יצליח אנחנו נרוויח".
מנכ"ל החברה, גל בייסברג, מוסיף: "החזון שלנו הוא לפעול כחברת יחסי ציבור המספקת מכלול פתרונות המותאמים לכל לקוח באופן אישי ומודולרי. מודולרי משמעותו שלא בהכרח מה שחשבנו אתמול כנכון יהיה נכון גם היום, ולא בהכרח מה שנחשוב היום יהיה נכון גם מחר. אין דוגמות, אין קיבעונות. יש רק ריצה קדימה. אנחנו מספקים יכולת אינטואיטיבית להשתנות בהגדרת הצרכים והדרכים להשגת המטרות, כשמד המהירות שלנו מותאם לקצב מהדורות החדשות".
BranD, הצהירו מנהליה, תסייע ללקוחותיה גם באספקת הפתרונות הנלווים שמטרתם הגדלת ההכנסות. כחלק מפתרונות אלו תסייע החברה במיתוג ובמיצוב, בבניית תכניות שיווק פרטניות, וביחסי ציבור ייעודיים, לטובת הצלחת הלקוח.
BranD מעניקה ללקוח שירותים בכל מישורי העבודה מול התקשורת וערוצי האקטואליה הקיימים: מקומיים כמו גם ארציים, תקשורת כתובה כמו גם משודרת, אלקטרונית, ווירטואלית. השימוש בתקשורת המקומית - בו עוסקת ברנדי במסגרת מחלקה ייעודית לתחום זה - בהיותו מאד ממוקד מטרה בהיבט של פלח השוק הגיאוגרפי והדמוגרפי, מניב ללקוח תוצאות טובות יותר, ומאפשר לו בזמן קצר יותר להגדיל את הכנסותיו ואת היקף מכירותיו.

תאריך:  14/10/2010   |   עודכן:  14/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il