X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קרן שמיר Public Relations & Communications Wolf
- הודעה מטעם טמפו
▪  ▪  ▪
[צילום: אלדד שואו]

פפסי עולה בקמפיין להשקת ליין הפחיות הצרות למוצריה בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים
טמפו, יצרנית ומשווקת מותג פפסי עולה בקמפיין פרסום לרגל השקת ליין ה- Sleek can של סדרת מוצרי פפסי בעלות מוערכת של כ-6 מיליון שקלים.
הקמפיין עולה בעקבות השקת ליין הפחיות והמארזים החדש, אשר עוצב מחדש ויזכה לשם Sleek can. במסגרת זו כל סדרת מוצרי פפסי ובהם פפסי מקס, פפסי, מירינדה, סבן אפ ודיאט סבן אפ, הוחלפו לפחיות צרות ומאורכות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, יעלה לאוויר בטלוויזיה בערוצים 2, 10, ו-24 ובאתרי האינטרנט MAKO ו- YNET תחת המסר "new pepsi max sleek can" למשך מספר שבועות. במקביל, תיערך פעילות קד"מ במקומות הבילוי וברשתות החברתיות.
מדובר בקמפיין טלוויזיוני וקמפיין חסויות הכולל סרטון המצולם בטכנולוגיה חדשנית "wash" שלמעשה "נמרחת" על המסך ומעניקה סקרנות וייחודיות בצפייה. החדשנות הטכנולוגית בצילום הסרטון תואמת את הרוח החדשה במותג פפסי, הבאה לידי ביטוי בהשקת הליין החדש והשתייכותו לערכים של "טרנדיות" ולייף סטייל.
פפסי מקס פונה לקהל הצעיר ומזוהה עם ערכים של ריגוש, יצירתיות ו"חיים על הקצה". המותג מחובר בארץ ובעולם לעולם הלילה, הבילוי והאקסטרים ומספק באופן קבוע חידושים ופעילויות ייחודיות. כוס אחת של פפסי מקס מכילה פחות מקלוריה אחת בלבד ומאופיינת במקסימום טעם.

תאריך:  21/10/2010   |   עודכן:  21/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il