X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קריסטל
▪  ▪  ▪

חברת קריסטל יוצאת בקמפיין מבצע ראשון בטלוויזיה בהיקף השקעה של 600,000 דולר, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון למכונות הכביסה החדשות המציגות טכנולוגיה חדשה.
זהו הקמפיין הראשון של קריסטל עם מקאן אריקסון בטלוויזיה. בקמפיין הטלוויזיה יקדמו את קטגוריות מכונות הכביסה למותגים, קריסטל ובלומברג. הקמפיין יעלה לאקרנים בתאריך 31.10 בערוצים: 10, 22 עם שני סרטונים של מכונות כביסה, על-פי הפירוט הבא:
מכונת כביסה קריסטל Green line - תחת המסר: "חוץ מלתלות את הכביסה היא עושה הכל - מכונת הכביסה היחידה המוסיפה בעצמה נוזל כביסה": מכונת כביסה מהמותג קריסטל בקטגורית פתח עליון 6 ק"ג, היתרון הבלעדי שיש ב-Green line הוא שממלאים במכונת כביסה את נוזל הכביסה פעם אחת בכמות שמספיקה ל-60 כביסות כאשר בעזרת מערכת ייחודית נמדדת הכמות הנדרשת בכל הפעלה, מערכת שקילה אוטומטית מאפשרת למכונה למשוך את כמות הנוזל/ג'ל הרצויה בהתאם לכמות הכביסה שבמכונה וחישוב מדויק של כמות הנוזל בכל שלב חוסך 50% בנוזל, בנוסף קיים מד המראה את כמות הנוזל שנשארה.
מכונת הכביסה בלומברג - תחת המסר: "מכבסת הכל במהירות שיא של 14 דקות!": מכונת כביסה פתח חזית עם קיבולת גדולה ביותר 8 ק"ג עם יתרון בולט - אפשרות לתוכנית כביסה של 14 דקות תוכנית הנותנת מענה של כביסה נקייה ב-14 דקות בלבד. לתוצאות הכיבוס הטובות ביותר מומלץ לשים בתוכנית זו עד 2 ק"ג כביסה.
יפעת קרני, סמנכ"ל אסטרטגיה של קריסטל: "חברת קריסטל הציבה לעצמה מטרה לשווק בכל קטגוריות מוצרי החשמל לעיצוב הבית את המוצרים המתקדמים ביותר, המביאים ערך מוסף ללקוחות תוך מתן מענה מושלם לצרכים השונים באמצעות טכנולוגיה ועיצוב מתקדמים בחוד החנויות. תחת תפיסה זו של קריסטל, גם הקמפיין הנוכחי נועד להדגיש את התועלות הייחודיות של מכונות הכביסה מבית המותגים קריסטל ובלומברג".
  • הקמפיין ילווה במיתוג בנקודות המכירה.
  • קרדיטים: מקאן אריקסון: שירה לוי סמנכ"ל לקוחות, אלון ברנר סמנכ"ל אסטרטגיה, אלדד וינברגר סמנכ"ל קריאייטיב, אלדד היילווייל מנהל פלנינג, ניר לוי מנהל קריא ייטיב, דן וינשטיין פלנר, בני יוסף סופרוייזר, לחן שלומוביץ תקציבאית בכירה.
  • את המכונות ניתן להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל סוחרים מורשים, באתרי הסחר המורשים ובחנויות קריסטל קונספט ברחבי הארץ.

תאריך:  31/10/2010   |   עודכן:  31/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il