חברת קריסטל יוצאת בקמפיין מבצע ראשון בטלוויזיה בהיקף השקעה של 600,000 דולר, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון למכונות הכביסה החדשות המציגות טכנולוגיה חדשה.
זהו הקמפיין הראשון של קריסטל עם מקאן אריקסון בטלוויזיה. בקמפיין הטלוויזיה יקדמו את קטגוריות מכונות הכביסה למותגים, קריסטל ובלומברג. הקמפיין יעלה לאקרנים בתאריך 31.10 בערוצים: 10, 22 עם שני סרטונים של מכונות כביסה, על-פי הפירוט הבא:
מכונת כביסה קריסטל Green line - תחת המסר: "חוץ מלתלות את הכביסה היא עושה הכל - מכונת הכביסה היחידה המוסיפה בעצמה נוזל כביסה": מכונת כביסה מהמותג קריסטל בקטגורית פתח עליון 6 ק"ג, היתרון הבלעדי שיש ב-Green line הוא שממלאים במכונת כביסה את נוזל הכביסה פעם אחת בכמות שמספיקה ל-60 כביסות כאשר בעזרת מערכת ייחודית נמדדת הכמות הנדרשת בכל הפעלה, מערכת שקילה אוטומטית מאפשרת למכונה למשוך את כמות הנוזל/ג'ל הרצויה בהתאם לכמות הכביסה שבמכונה וחישוב מדויק של כמות הנוזל בכל שלב חוסך 50% בנוזל, בנוסף קיים מד המראה את כמות הנוזל שנשארה.
מכונת הכביסה בלומברג - תחת המסר: "מכבסת הכל במהירות שיא של 14 דקות!": מכונת כביסה פתח חזית עם קיבולת גדולה ביותר 8 ק"ג עם יתרון בולט - אפשרות לתוכנית כביסה של 14 דקות תוכנית הנותנת מענה של כביסה נקייה ב-14 דקות בלבד. לתוצאות הכיבוס הטובות ביותר מומלץ לשים בתוכנית זו עד 2 ק"ג כביסה.
יפעת קרני, סמנכ"ל אסטרטגיה של קריסטל: "חברת קריסטל הציבה לעצמה מטרה לשווק בכל קטגוריות מוצרי החשמל לעיצוב הבית את המוצרים המתקדמים ביותר, המביאים ערך מוסף ללקוחות תוך מתן מענה מושלם לצרכים השונים באמצעות טכנולוגיה ועיצוב מתקדמים בחוד החנויות. תחת תפיסה זו של קריסטל, גם הקמפיין הנוכחי נועד להדגיש את התועלות הייחודיות של מכונות הכביסה מבית המותגים קריסטל ובלומברג".
- הקמפיין ילווה במיתוג בנקודות המכירה.
- קרדיטים: מקאן אריקסון: שירה לוי סמנכ"ל לקוחות, אלון ברנר סמנכ"ל אסטרטגיה, אלדד וינברגר סמנכ"ל קריאייטיב, אלדד היילווייל מנהל פלנינג, ניר לוי מנהל קריא ייטיב, דן וינשטיין פלנר, בני יוסף סופרוייזר, לחן שלומוביץ תקציבאית בכירה.
- את המכונות ניתן להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל סוחרים מורשים, באתרי הסחר המורשים ובחנויות קריסטל קונספט ברחבי הארץ.