X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪
קליק בטעם תות בננה [צילום: יח"צ]

קליק, מותג השוקולד המוביל בשוק החטיפים המתוקים מבית יוניליוור, משיק לרגל תחילת עונת השוקולד מהלך רחב היקף, באמצעות משרד ראובני פרידן IPG, לתמיכה בהשקת חטיפי התפזורת החדשים תחת המותג - קליק תות בננה וקליק צ'וקולדה. במהלך הכולל השקיעה החברה 4 מיליון שקלים.
גם השנה, מציג המותג קמפיין יוצא דופן ברוח קליק. הפעם מציג סרט הפרסום חדר לידה שנבנה במיוחד לצורך הקמפיין ובו נראית "לידת" הטעמים החדשים של קליק - קליק תות בננה וקליק צ'וקולדה.
ירון עמיר, מנהל קטגוריית חטיפים מתוקים ושוקולד ביוניליוור ישראל: "מותג קליק הינו המותג המוביל בתחום החטיפים המתוקים. כמדי שנה מפתיע המותג עם חדשנות ושפה יוצאת דופן. השנה התמקדנו בפורמט הייחודי של קליק, שקיות התפזורת ואנו משיקים שני טעמים חדשים ומפתיעים. בחרנו לחגוג את הלידה של שני הטעמים החדשים בקמפיין מצחיק ומקורי כמו שרק קליק יודע לעשות. אנו בטוחים כי הטעמים החדשים, הקמפיין, ופעילות האינטרנט התומכת יצרו כמידי שנה חוויה משעשעת וייחודית לבני הנוער".
הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10, 24, למשך כשלושה שבועות. כמו-כן, יכלול המהלך פעילות אינטרנט שתתקיים באווירת "חדר הלידה" בו נולדו המוצרים ופעילות בנקודות המכירה.
קליק תות בננה - דגנים בטעם תות בננה מצופים שוקולד חלב ולבן וקליק כריות צ'וקולדה - דגנים פריכים במילוי קרם צ'וקולדה מצופים שוקולד לבן מוצעים באריזות במשקל 75 גרם במחיר מומלץ של 7 שקלים.
שוק החטיפים המתוקים מוערך בכ-200 מיליון שקלים. את הקטגוריה מוביל מותג קליק עם נתח שוק של 20% - יותר מפי שניים מנתח השוק של פסק זמן וקינדר בואנו - המותגים הנמצאים במקום השני בקטגוריה (נילסן, מצטבר שנתי, ספטמבר 10).
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.
קרדיטים
צוות ראובני פרידן:
ניב חורש - משנה למנכ"ל
אילן ירוחם - מנהל קריאייטיב
ליזה יופה - סמנכ"לית לקוחות
רועי גוטמן - ארט דירקטור
ינאי וולף - קופירייטר
אסף רונן - מפיק
שי קורן - סופרוויזרית
רונית ליכטן - תקציבאית
יהב דרייזין - מנהל אסטרטגיה
מאיה גלברד כהן - פלנרית
חברת הפקה - ראובני פרידן
במאי - אילן בוני
פוסט - גרוויטי
צלם - אופיר קדמי
ארט - רועי ונטורה

תאריך:  16/11/2010   |   עודכן:  16/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תומר המבורסקי
- הודעה מטעם פייזר
הילי וואלך
- הודעה מטעם שטיינר
קרן גרימברג
- הודעה מטעם עמותת רוח נשית
דגנית קניג
- הודעה מטעם הקריה הרפואית רמב"ם
דבורה שרר
- הודעה מטעם המרכז הלאומי להשתלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il