X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מי עדן
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל ורשת סופר-פארם, יוצאות במשותף בפעילות שיווקית למען ילדי וראייטי.
בשיתוף-פעולה זה, החברות ממשיכות במסורת ויוצאות זו השנה החמישית ברציפות, בפעילות, במסגרתה תשיק מי עדן מהדורה מיוחדת של בקבוקים אישיים (0.5 ליטר) בצבע ורוד, שיימכרו באופן בלעדי ברשת סופר-פארם, כאשר כל ההכנסות ממכירת הבקבוקים הינן תרומה לילדי וראייטי ישראל.
בכוונת החברות, לגייס עבור וראייטי, באמצעות הפעילות 600 אלף שקלים, ממכירת 120 אלף בקבוקי מים מינרליים ורודים - גידול רב מהשנה שעברה בה גוייס חצי מיליון שקלים. מי עדן תשקיע גם, כפעילות משלימה, בקמפיין לעידוד רכישת הבקבוקים המיוחדים.
השנה, נערך פרויקט עיצוב התוויות בשיתוף ילדי וראייטי עצמם תחת הקונספט: "מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?". ילדי וראיטי סיפרו מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים: מורה, איש מחשבים, מעצבת וכדומה ובהתאם למשאלותיהם אוירו מאפיינים מתוך העולם המקצועי על-גבי הבקבוקים.
בשמת שדה, סמנכ"ל השיווק במי עדן: "אנו מברכים את רשת הסופר-פארם, שגם השנה בחרה ללכת איתנו למהלך החשוב הזה על-מנת להעניק עוד אפשרויות לפעילות הברוכה של וראייטי. השנה בחרנו בנושא המעסיק כל ילד: מה אני רוצה להיות כשאהיה גדול?. עיצוב התוויות התמקד בעולמם של בעלי המקצוע והוא בולט במיוחד לעין מתוך מחשבה שילדים ירצו לאסוף תוויות שונות ובכך נעודד להגדיל את כמות הבקבוקים הנרכשת ולהגדיל את התרומה לילדי וראייטי".
הבקבוקים הוורודים ימכרו, החל מראשית ינואר, באופן בלעדי, ב-161 סניפי סופר-פארם.

תאריך:  20/01/2011   |   עודכן:  20/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il