Nuby, מותג התינוקות הבינלאומי המוביל בתחומו בעולם, המשווק בישראל באמצעות חברת אינטרסן בע"מ, עולה בימים אלה, בקמפיין אינטרנטי רחב בהשקעה של 200,000 שקלים.
הקמפיין יכלול עלייתו של
אתר אינטרנט מושקע, הכולל: מפרט נגיש וצבעוני של כל מוצרי המותג Nuby לפי סוגים, דגמים ונושאים (פטמות, מוצצים, כוסות אימון / מעבר, נשכנים, בקבוקי האכלה, אביזרי האכלה, אביזרי עזר, צעצועי התפתחות, (Natural Touch) ואפשרות תצוגה לפי חלוקה גילאית: גיל +0 חודשים, גיל +3 חודשים, גיל +4 חודשים, גיל +6 חודשים, גיל +9 חודשים, גיל +12 חודשים. כמו-כן, כולל האתר עידכון שוטף של מבצעי המותג ברשתות, רשימת חנויות מפורטת לפי עיר ובלוג קבוע אשר יתעדכן בכל שבוע ובו חומרים ומידע בנושא אימהות ומוצרי תינוקות.
בנוסף, חברת אינטרסן יוצאת בפרסום אינטרנטי נרחב להשקתו של האתר באתרים רלוונטיים וכן תקים עמוד חברים בפייסבוק אשר ילווה בפעילויות קד"מ חודשיות נושאות פרסים.
פעילות הקד"מ הראשונה בפייסבוק שהחלה ב-6.2.11: סקר "איזה צורת מוצץ יש לילדך?" בכל יום יחולק מוצץ חדש מסדרת נטורל פלקס. הפעילות תעשה דרך חברת האינטרקטיב המובילה - גורני.