יהונתן ולד, מנכ"ל סובארו בישראל, מסר היום (ג', 1.7.03) כי תקציב הפרסום של סובארו הועבר למשרד הפרסום טמיר כהן
תקציב הפרסום של חברת יפנאוטו לשנה נאמד בכ-10 מיליון ש"ח.
עם בחירת משרד הפרסום החדש מסר יהונתן ולד כי הוא מודה למשרד הפרסום פוגל לוין על 5 שנים של יצירה משותפת ועבודה מקצועית.
עוד מסר ולד כי סובארו מאמינה באסטרטגיה של רענון ושינוי מעת לעת, והיא מצפה לעבודה פוריה עם משרד הפרסום טמיר כהן ולקידום המטרות האסטרטגיות והשיווקיות שהציבה לעצמה החברה לשנה הבאה.
ולד הדגיש כי המשימות העומדות בפני המשרד החדש הינם המשך תנופת המכירות של סובארו בישראל אשר במהלך החצי שנה הראשונה של 2003 הגיעה לגידול במכירות של 12% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, בעוד ששוק הרכב ירד בסביבות 20% בתקופה זו.