ארקיע משיקה לראשונה בישראל מיזם משותף עם המגזינים "GO STYLE", בלייזר ומנטה מבית
ידיעות אחרונות במסגרתו תציע ארקיע נסיעות קונספט בסגנון החוויה הייחודית לכל אחד מהמגזינים.
כך לדוגמה תציע ארקיע כבר בחודש מאי נסיעת סטיילנג לרומא תחת המותג "ארקיע freestyle" GO STYLE בלווי כתבי המגזין. לנסיעה שתכלול חווית שופינג מודרכת, בהתאמה אישית תצטרף גם סטייליסטית שתייעץ לךמשתתפות ותסייע להן בהתאמת המלתחה.
במסגרת הנסיעה יוזמנו המשתתפות לתוגת אופנה באחד מבתי האופנה הבולטים.בחודשים הקרובים מתוכננות תחת המותג נסיעות קונספט המיועדות לגברים בה ייקחו חלק אנשי המגזין בלייזר. נסיעה זו מתוכננת אחד מאירוע הספורט המרכזיים באירופה, ובנוסף חווית ספורט מוטורי.
במסגרת חופשות "ארקיע freestyle" מנטה יוצעו לקהל שוחרי הבריאות חופשות במתקני ספא ייחודיים וסדנאות בריאות ברחבי אירופה. בכוונת ארקיע להשקיע במיתוג המיזם החדש כחצי מיליון שקלים במהלך השנה הקרובה.
לדברי מנכ"ל ארקיע גדי טפר, "ארקיע freestyle" הוא נדבך נוסף בהתרחבות ארקיע לתחומי פעיות מגוונים לצד פעילות התעופה והתיירות. "בשנה האחרונה פיתחה ארקיע תחומי התמחות מכוונים דוגמת פעילות ארגון הכנסים.
במיזם "ארקיע freestyle אנו פונים לפלח שוק שצמא לפעילות ייחודית כמו נסיעות אופנה, נסיעות גברים או נסיעות בריאות ואני מאמין שהקהל הזה גיב למוצר החדש באהדה."
לדברי דיוויד בסן מנכ"ל שלושת המגזינים: "קבוצת המגזינים של ידיעות אחרונות הוא בית של עולמות תוכן חווייתיים. המיזם החדש, מעניק לנו הזדמנות בלתי אמצעית להעניק לקוראים שלנו חוויות מקצועיות ובלתי נשכחות ביעדים שונים בעולם. אין לי ספק ששיתוף הפעולה ביננו לבין ארקיע יהפוך במהרה למוצר מבוקש בקרב קהלים מגוונים".