X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מגה
▪  ▪  ▪
הקמפיין יתמקד במיתוג מעדניות הבשר [צילום: יח"צ]

רשת הקמעונאות מגה יוצאת בקמפיין תדמיתי נרחב לתת הרשת "מגה בעיר" באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ אשר יתמקד במיתוג מעדניות הבשר תחת השם "פרנק , סינטה". הקמפיין בעלות של 4 מיליון ₪ יכלול סרטוני טלוויזיה , מודעות פרסום, מיתוג שטחי המכירה וקמפיין דיגיטל מקיף שכולל הקמת אתר ייעודי ופעילות מקיפה ברשתות החברתיות.
במרכז הקמפיין החדש יעמוד הפרזנטור "פרנק סינטה" קצב אומן חם ומנוסה. את דמותו של פרנק סינטה יגלם השחקן אייל רוזלס אשר נבחר לפרזנטור של הקמפיין בין היתר, בשל מוצאו הדרום אמריקאי והחיבור הטבעי בין דרום אמריקה לבשר איכותי וטרי.
פרנק סינטה הקצב של מגה בעיר מייצג את הקצבים המקצועיים של סניפי הרשת, ואת הניסיון והיחס האישי המזוהים עם הקצבים בסניפי מגה בעיר. הקמפיין ידגיש את המאפיינים הייחודיים של מעדניות הבשר בסניפים וישלב את הערכיים המרכזיים המוטמעים בסניפי הרשת ובמחלקות המוצרים הטריים הכוללים מקצועיות, אמינות, איכות וטריות.
לדברי רותי שטרית, יו"ר שטרית מדיה גרופ SMG : הקמפיין מבטא את ערכי "הליבה" של רשת מגה בעיר טריות, איכות, קשר עם הצרכן והקרבה לבית, המהלך נועד למצב את הקצבייה של רשת מגה בעיר כעדיפות ראשונה בבחירה של המשפחה הישראלית ברכישת בשר טרי ואיכותי.
לדברי גילי שחק, מנהל הקריאייטיב במשרד שטרית מדיה גרופ -SMG : "פרנק סינטה הינו בעצם הקצב השכונתי שמגיעים אליו לדבר, לצחוק לקבל מתכונים ואפילו נתח טוב מהצד. קצב מקצועי אשר יש לו סבלנות ויחס אישי ללקוח. הדרך להצדיק את אמון המותג בעיני הלקוח היא עקביות במסר ויצירת דמות שקל להתחבר איתה. בקמפיין אנו למעשה אומרים שבכל סניף של מגה בעיר יש פרנק סינטה".
קמפיין "פרנק סינטה" יעלה ביום חמישי (17.3.1) ויתפרש על פני מספר שלבים, כאשר השלב הראשון של הקמפיין יימשך כשבועיים והוא יעלה במקביל בטלוויזיה, ברשת האינטרנט, ברדיו ובעיתונות הכתובה.
מנהל קרייאייטיב- גילי שחק
מנהל אסטרטגיה- גל כהן
מנהלת לקוחות: טל- לי כהן
מנהל דיגיטל: אלי מנשירוב
תקציבאי: דנה קליין
קופי - ערן רון
ארט דיירקטור- קובי אדרי

תאריך:  16/03/2011   |   עודכן:  16/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il