X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המחלקה לספורט חולון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

אלפי צועדות מכל הארץ ייקחו חלק ב-1.4.11 בצעדת הנשים "חולון הולכת על בריאות", שהינה אירוע הדגל של חולון כעיר בריאה ומקיימת. צעדת הנשים בהפקת מחלקת הספורט, תציין השנה את יום הבריאות העולמי בצעדה ובהפנינג שכולו ספורט ובריאות לכל המשפחה, ומתוך מטרה להפוך את חולון לעיר הבריאה הראשונה בארץ. השנה ישתתפו בצעדה אימהות לתינוקות, נערות צעירות, קבוצות של נשים מכל הארץ ועד לצועדות בגיל הזהב.
לראשונה מסלול חדש "צועדים עם קטנטנים", מיועד לאימהות וקטנטנים בני (3-0) בעגלות. המסלול, שאורכו 2 ק"מ, הינו מסלול עממי העובר בין שבילי הפארק.
בסיום הצעדה, ימתינו לקטנטנים הפעלות ייחודיות משולבות בטרמפולינות וכדורי ענק, על-פי תוכנית "קסם הכושר לאם לפעוט" - פעילות משולבת לאם ולפעוט היוצרת שילוב מאוזן וקסום של חוויית ספורט והנאה.
אור-לי הופמן בר, המאמנת הלאומית מלרדת בגדול, המלווה את פרויקט "חולון עיר בריאה ומקיימת", תערוך חימום לפני הצעדה, תלווה את הקבוצות הצועדות במהלך ההליכה ואף תעניק טיפים להליכה נכונה ולשמירה על הכושר הגופני.
מסלול הצעדה יעבור דרך אתרים תיירותיים והיסטוריים בעיר חולון, ממגדל המים הישן בחולות ושביל בחולות, דרך גני הסיפור המרהיבים, כביש הביטחון ומוזיאון ההגנה "חוסמסה", ובליווי מנחים שינעימו את הצעידה.
הצועדות יוכלו לבחור מסלול הליכה:
  • מסלול תחרותי לקבוצות שאורכו 5 ק"מ.
  • מסלול למיטיבי לכת - שאורכו 8 ק"מ והוא חופשי לקהל הרחב.
במהלך ובתום הצעדה, ייערך הפנינג בריאות וכושר, שבמהלכו יוצבו דוכני בריאות וטבע, מתחם מזון בריא, ויתקיימו מגוון רחב של סדנאות בנושאי בריאות וכושר. במקום יערכו בדיקות סוכר, לחץ דם ועוד, באדיבות שירותי בריאות כללית והמרכז הרפואי וולפסון, וכן בדיקות שיניים וייעוץ באדיבות מרפאת ד"ר ג'רי כהן.
לדברי רותי יצקן, מתאמת הבריאות העירונית, אחראית על תוכניות מקצועיות בעיר לקידום בריאות בעיר: "העיר חולון חרטה על דגלה להיות עיר מובילה בתחום הבריאות והכושר הגופני ומקיימת לכל אורך השנה פעילויות לשיפור איכות החיים של תושבי העיר, להרגלי אורח חיים בריא. צעדת הנשים שהינה אירוע הדגל של עיריית חולון ומחלקת הספורט, מקיימת הלכה למעשה את האג'נדה הבריאותית הכוללת של העיר. צעדת הנשים הינה אירוע חוויתי של עוצמה נשית מגבשת ואני מזמינה את כל הנשים שבריאותן חשובה להן, להגיע לצעוד יחד ולראות בצעדה זו צעד ראשון במטרה להתחיל לשמור על אורח חיים בריא ופעיל".
ניתן לצעוד כיחידות או להצטרף לקבוצה קיימת. ההשתתפות בצעדת הנשים הינה ללא תשלום וללא הרשמה מוקדמת. לכל משתתפת יוענקו שי ותעודה.
לפרטים על הצעדה במסגרת קבוצתית-צעדה צרו קשר בהקדם עם אניה
052-8227247 או ב-03-5030088 (מענה קולי) או במייל: holonrace@gmail.com.
החנייה חינם בספארק המים ימית. מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית עד השעה 7:30. צפויים עומסי תנועה בכל העיר, בין השעות 10:15-8:00.

תאריך:  17/03/2011   |   עודכן:  17/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il