חברת היולט-פקרד מכריזה על מבצע לבדיקת אתרי אינטרנט של לקוחות עסקיים. באמצעות מסע פרסום השיווקי שלה, המכונה: hpchecksyourweb.com, מציעה HP שרותים ייחודים להערכת ביצועים וזמינות. למעלה מ- 5,000 ארגונים מאירופה מנצלים בדיקת חינם זו.
מסע השיווקי באינטרנט מתבצע באמצעות באנרים, המציעים בדיקה בריאותית לאתר של הלקוח.
"המבצע מאפשר לאירגונים להתנסות בשרותי התוכנה של hp לניהול אתרי אינטרנט, ללא צורך בהשקעה של זמן, משאבים וכסף. מדובר בגישה לשרות קל, נוח וללא תשלום המתבצע באמצעות האינטרנט בלבד," אומר גור נדיבי, מנהל תחום תוכנה ב-HP ישראל.
על מסע הפרסום של HP: מסע הפרסום השיווקי של HP מיישם רעיון של "נסה וקנה" הלכה למעשה. השרות לבדיקת ביצועי האתר מאפשר למשתמשים לקבל באופן חי ואמיתי את מיצוב נוכחותם באינטרנט. בנוסף, ארגונים המתנסים בשירות זה מקבלים דיווח ברמה עיסקית לאחר ניטור ובדיקה של 24 שעות בלבד! שרות ה-hpchecksyourweb.com מנצל את יכולות האינטרנט. הוא מכיל מערכת אוטומטית לחלוטין לרישום ומדידה של זמני תגובה כמו גם דיווח על איכות השירות. מימוש ויישום הקמפיין העולמי בוצע באמצעות חברת הפרסום באינטרנט - אידאלוג'יק, אשר התאימה את המסר הכללי לשוק הישראלי. הקמפיין מוקם במספר אתרים אסטרטגיים. כיצד פועלת בדיקת הביצועים של HP: על-מנת להשתתף בבדיקת הביצועים של האתר ניתן לבקר ב: www.hpchecksyourweb.com ולרשום את ה-URL הספציפי והתאריך המועדף למדידה. השרות, אוטומטי במלואו, מבצע הערכה של האתר למשך 24 שעות ומספק למשתמש דוח סיכום מושלם על ביצועי האתר. שרות ה-hpchecksyourweb.com מנוהל ומאובטח לחלוטין על-ידי פתרונות התוכנה של HP. המדידה של זמן התגובה והזמינות של ה-web מבוססים על פתרונות HP OpenView. למידע נוסף ניתן לפנות ליפעת רובינשטיין, מנהלת מחלקה ומחזיקת תיק HP ישראל.