בנק הפועלים החל בפיילוט שיאפשר ללקוחות, לראשונה במערכת הבנקאות בישראל, לחוות דעה על השירות שקיבלו, בלחיצת כפתור ביציאתם מהסניף.
הבנק החל להטמיע בימים אלה טכנולוגיה חדישה שפותחה על-ידי חברת Feedbox, המאפשרת לעקוב בזמן אמת אחרי שביעות הרצון של הלקוחות מאיכות השירות בסניפים. בשלב ראשון מוטמעת המערכת בעשרות סניפים, והכוונה היא להרחיב בעתיד את פריסתה במרבית סניפי הבנק ברחבי הארץ.
השירות החדש, שנקרא "דעתך חשובה לנו", מוצע באמצעות מערכת ידידותית המזמינה את הלקוח להביע את שביעות רצונו על השירות שקיבל בסניף, באמצעות סמיילים בצבעים שונים. המערכת אינה כוללת את פרטי הלקוחות, והם אינם נדרשים להזדהות בעת מתן חוות הדעת, כדי שיוכלו להרגיש בנוח בכל משוב שירצו לתת.
המערכת מאפשרת למנהל הסניף לעקוב בזמן אמת אחרי המשוב של הלקוחות לאיכות השירות ומתריעה בפניו אם נתוני המערכת מצביעים על רצף ליקויים באיכות השירות, כך שהוא יכול להגיב באופן מיידי ולשפר את השירות, אם יידרש.
לילך אשר טופילסקי, משנה למנכ"ל, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק: "הטמעת המערכת החדשה נועדה לחזק את המובילות של בנק הפועלים באיכות השירות. ראיית הלקוח במרכז אינה סיסמא ריקה מתוכן, אלא אסטרטגיה שרואה בשביעות הרצון של הלקוחות ערך מרכזי. האפשרות לקבל מהלקוחות משוב על איכות השירות תאפשר לנו להמשיך לשפר אותו".