X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק הפועלים
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

בנק הפועלים החל בפיילוט שיאפשר ללקוחות, לראשונה במערכת הבנקאות בישראל, לחוות דעה על השירות שקיבלו, בלחיצת כפתור ביציאתם מהסניף.
הבנק החל להטמיע בימים אלה טכנולוגיה חדישה שפותחה על-ידי חברת Feedbox, המאפשרת לעקוב בזמן אמת אחרי שביעות הרצון של הלקוחות מאיכות השירות בסניפים. בשלב ראשון מוטמעת המערכת בעשרות סניפים, והכוונה היא להרחיב בעתיד את פריסתה במרבית סניפי הבנק ברחבי הארץ.
השירות החדש, שנקרא "דעתך חשובה לנו", מוצע באמצעות מערכת ידידותית המזמינה את הלקוח להביע את שביעות רצונו על השירות שקיבל בסניף, באמצעות סמיילים בצבעים שונים. המערכת אינה כוללת את פרטי הלקוחות, והם אינם נדרשים להזדהות בעת מתן חוות הדעת, כדי שיוכלו להרגיש בנוח בכל משוב שירצו לתת.
המערכת מאפשרת למנהל הסניף לעקוב בזמן אמת אחרי המשוב של הלקוחות לאיכות השירות ומתריעה בפניו אם נתוני המערכת מצביעים על רצף ליקויים באיכות השירות, כך שהוא יכול להגיב באופן מיידי ולשפר את השירות, אם יידרש.
לילך אשר טופילסקי, משנה למנכ"ל, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק: "הטמעת המערכת החדשה נועדה לחזק את המובילות של בנק הפועלים באיכות השירות. ראיית הלקוח במרכז אינה סיסמא ריקה מתוכן, אלא אסטרטגיה שרואה בשביעות הרצון של הלקוחות ערך מרכזי. האפשרות לקבל מהלקוחות משוב על איכות השירות תאפשר לנו להמשיך לשפר אותו".

תאריך:  03/07/2011   |   עודכן:  03/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il