X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מגה בול
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

רשת מגה בול תקיים מבצע התרמה לילדים החולים בסוכרת נעורים, שכל הכנסותיו יוקדשו למפעל קייטנות הקיץ של האגודה לסוכרת נעורים. מבצע ההתרמה, יתקיים בכל סניפי רשת מגה בול, בין התאריכים 1-14 באוגוסט 2011, ובמסגרתו יוצע ללקוחות רשת מגה בול לתרום במעמד הקופה כל סכום בכפולות של 2 שקלים.
קייטנות הקיץ המתקיימות כבר כ-30 שנה הן מפעל הדגל של האגודה לסוכרת נעורים. הקייטנות הרפואיות מיועדות לילדים החולים בסוכרת נעורים (סוג 1) בגילאים 9 עד- 18. הקייטנה מתקיימת בתנאי פנימייה בסגנון מחנה קיץ למשך חמישה ימים, במהלכה הילדים לומדים בפעם הראשונה כיצד להתנהל עם הסוכרת באופן עצמאי הן מבחינת בדיקות הדם והן מבחינת הזרקות האינסולין. בקייטנה הילדים נפגשים עם ילדים נוספים המתמודדים עם אותם קשיים שהם חווים ויוצרים יחד חברויות אמיצות המלוות אותם לאורך שנים.
קייטנה זו ייחודית ונבדלת מקייטנות אחרות בגלל המסגרת הרפואית בה היא מתקיימת. במהלך הקייטנה הילדים הסוכרתיים מוקפים בצוות רפואי נרחב מאוד, ומדריכים בוגרים הסוכרתיים בעצמם ואחראים עליהם 24 שעות ביממה. דבר זה מאפשר לילדים ללמוד על התמודדות עם הסוכרת תוך כדי חוויה. דבר חשוב נוסף, זהו השבוע היחיד במהלך השנה, בחיי ילד סוכרתי, בו הוא אינו מרגיש יוצא דופן. שבוע זה מספק לו תמיכה וחיזוק למהלך השנה כולה. בקייטנה ישנו צוות רפואי רחב הכולל: רופאים/ת, אחיות, דיאטניות ועו"סיות שמגיעים כולם בהתנדבות לקייטנה. הצוותים הרפואיים מגיעים ממרפאות הסוכרת ברחבי הארץ.
זאב וורמברנד, מנכ"ל מגה קמעונאות, ציין היום עם פתיחת מבצע ההתרמה הארצי כי זו זכות גדולה עבור החברה, עובדיה ולקוחותיה, לסייע לילדים חולי סוכרת נעורים בהפחתת הקשיים ובהבאת שמחה לחייהם ולשגרת יומם, באמצעות קייטנות הקיץ של העמותה.
מדי יעקבזון, מנכ"ל האגודה לסוכרת נעורים: "אנו פועלים לאורך כל השנה באגודה להעלות את מודעות הציבור למחלה לסוכרת נעורים. הקמפיין של רשת מגה בול, המשלב את קהל הלקוחות ואת אלפי חברי המועדון עם עובדי הרשת, הוא זירה נוספת בה נחשפת האגודה. אנו מודים לרשת מגה בול על הירתמותה למפעל כה חשוב שיהווה תרומה משמעותית לרווחת הילדים הסוכרתיים".

תאריך:  28/07/2011   |   עודכן:  28/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il