X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המרכז האקדמי כרמל
▪  ▪  ▪

כ-20 סטודנטים למשפטים במרכז האקדמי כרמל העתידים לקבל בקרוב תואר בוגר במשפטים סיימו סדנא ייחודית במסגרתה הם ליוו עורכי דין פרטיים מהשורה הראשונה המייצגים חשודים ונאשמים בתיקים פליליים.
הסטודנטים עקבו מקרוב אחרי השלבים השונים בהליך הפלילי, החל מייצוג חשודים בהליכי מעצר, וכלה בדיונים בבתי המשפט לאחר שכבר הוגשו נגד חשודים כתבי אישום. הסטודנטים נחשפו לשלבים השונים עם תחילת משפט פלילי, הכוללים עיון בחומר החקירה שנימסר לסנגורים, וכן לימוד והכנת התיק. הסטודנטים למדו כיצד לברור מתיק החקירה את הנקודות המסייעות להגן על חשודים.
במסגרת הסדנה סייעו הסטודנטים גם בהכנה ובהגשה של ערעורים על החלטות שונות. במהלך השנה האחרונה הסטודנטים סיירו באגפים השונים בבית המעצר קישון, ושמעו הרצאות מעורכי דין שונים בהם עו"ד תמי אולמן, עו"ד איתי הרמלין, עו"ד אדם פיש, עו"ד טל ענר, ואחרים. על הסדנה הופקדו דיקנית הסטודנטים ד"ר אורנה אליגון-דר ועוזרת ההוראה עו"ד שרית גולן - שטיינברג.
"הסדנה נועדה לסטודנטים שהישגיהם בלימודים גבוהים, בעלי מוטיבציה, המגלים עניין במשפט הפלילי ומעוניינים ברכישת ניסיון בעבודה מעשית לצד סניגורים פליליים מנוסים. כל סטודנט הוצמד לסניגור אותו הוא לווה בכל שלבי עבודתו לרבות פגישות עם לקוחות, ייצוג בהליכי חקירה ומעצר, ניתוח חומר חקירה, כתיבת בקשות שונות, כתיבת חוות דעת בסוגיות משפטיות, פגישות עם גורמי תביעה וניהול הליכים פליליים בכל הערכאות.
"העבודה עם הסניגורים אפשרה לסטודנטים להתוודע לערכים של לימוד סנגוריה על נאשמים וחשודים, מחויבות לזכויות אדם בתחום הפלילי, צדק במשפט פלילי בפרט וצדק חברתי בכלל" מסרה ד"ר אליגון-דר.
נשיא המרכז האקדמי כרמל פרופ' נחום ביגר ציין כי הסדנה היא בבחינת ערך מוסף בעל חשיבות לסטודנטים שהגיעו למרכז האקדמי כרמל לרכוש מקצוע. "בצד הלימודים התאורטיים הצבנו לנו גם כיעד לחשוף את הסטודנטים העומדים לסיים את לימודיהם לצד המעשי בעבודת עורך הדין כדי להכשירם עוד לפני ההתמחות בדרכם להיות עורכי דין בתחומים שאיתם הם יעבדו בעתיד. שביעות הרצון הן מצד עורכי הדין שהכשירו את הסטודנטים שלנו והן מצד הסטודנטים מלמדת שהפרויקט מוצלח".

תאריך:  04/09/2011   |   עודכן:  04/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שרית גולן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
יעל שגב
- הודעה מטעם חברת החשמל
טלי שולביץ שליט
בעת המחאה החברתית שאלת הצרכנות הנבונה נראית רלוונטית מתמיד. קניות באינטרנט הפכו להיות אופציה לגיטימית ואף משתלמת עם חלוצים כגון ebay וחידושים בעקבותיה, ביניהם קופונים ומכרזים. הדבר הבא שמגיע לישראל הינו מכרזי האגורה, המאפשרים לקנות במחירי רצפה
משטרת ישראל
- הודעה מטעם משטרת ישראל
גילה נאומן
- הודעה מטעם האגודה לסוכרת נעורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il