X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פייזר
▪  ▪  ▪
עופרה פיינמסר [צילום: יח"צ]

פייזר, חברת התרופות הגדולה בעולם, יוצאת בתחילת ספטמבר במסע פרסום רחב היקף, הכולל שלושה קמפיינים הפונים לקהלי יעד שונים.
הקמפיין הראשון הינו מסע פרסום חדש לוויאגרה, התרופה המובילה בעולם לטיפול בהפרעות זקפה ואין אונות. הקמפיין, באמצעות סוכנות הפרסום "פלא פה", הינו קמפיין מודעות להפרעות בזקפה ויעלה לאוויר בפריסה ארצית הכוללת: אינטרנט, שילוט חוצות, חסויות טלוויזיה, ערוצי רדיו ופעילות במרפאות ברחבי הארץ.
לדברי עופרה פיינמסר, מנכ"לית פייזר ישראל, "השנה חוגגת ויאגרה 'יום הולדת 13' ולמרות שהיא עשתה שינוי מהותי בחיי המין של מיליוני זוגות ברחבי העולם, עדיין אנו עדים לקיומו של מחסום הבושה בפני הרופא ובפני בת הזוג. הפעם החלטנו על קמפיין שפונה בגישה שונה; יחסי מין הינם אחד המרכיבים המרכזיים בזוגיות בריאה, ואני מקווה שהקמפיין יעזור לבני זוג לתקן את הדרך בה הם מתקשים סביב נושא רגיש זה".
הקמפיין השני, פונה לסובלים מתופעת השלפוחית הרגיזה, גברים ונשים בגילאי 40+.
לדברי ד"ר קובי סתיו, מומחה בכירורגיה אורולוגית ואורולוגיית נשים במחלקת אורולוגיה במרכז הרפואי אסף הרופא, "התסמונת שכיחה מאוד בקרב הציבור ושכיחותה זהה בקרב גברים ונשים; 20% מכלל האוכלוסיה מעל גיל 40 סובלים מהמחלה".
מטרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס Publicis, היא להעלות את המודעות לשלפוחית רגיזה, פעילות יתר של השלפוחית, ולקיומו של הטיפול הנמצא בסל התרופות, שעליו ניתן לקבל מידע מרופא המשפחה.
לטובת הקמפיין, פיתחה פייזר אפליקציית אייפון "שירותים ציבוריים", שימושית במיוחד, אשר עושה שימוש ב-GPS שבמכשיר על-מנת להפנות את המשתמשים בה לשירותים הציבוריים הקרובים ביותר. כך, כל הסובלים מתופעת השלפוחית הרגיזה, וגם מי שסתם קשה להם להתאפק באותו רגע, יוכלו למצוא פתרון לבעיה הלוחצת באופן מיידי ונוח. האפליקציה ניתנת להורדה ב-appstore. האפליקציה, שפותחה באמצעות Publicis Webimage, תאפשר למשתמשים לראות את מגוון השירותים הציבוריים שנמצאים בקרבתם, תוך ציון מרחק השירותים במטרים. בנוסף, ניתן יהיה לדרג את איכות השירותים הציבוריים על-פי ניקיון, נוחות וציון כללי.
ישנה אפשרות לצפות בשירותים הקרובים על-גבי מפה או ברשימת רחובות, וכן להוסיף שירותים ציבוריים שעדיין לא נכנסו למאגר השירותים של האפליקציה. בנוסף, אחרי שכבר נמצאו השירותים המתאימים, מציעה האפליקציה גם פיצ'ר של חדשות live המאפשר עידכון חדשות בזמן אמת. הקמפיין יעלה לאוויר בספטמבר בטלוויזיה ובאינטרנט.
הקמפיין השלישי פונה לסובלים מכאב כרוני שנובע מפגיעה במערכת העצבים, ובפרט לסובלים מנוירופתיה סוכרתית כואבת ומכאבי גב ממקור נוירופטי. מדובר בכאב ייחודי, קשה להסבר, ולכן קשה לאבחון.
הקמפיין, באמצעות I&M, עושה שימוש ב"שפת הכאב" של המטופלים על-מנת לסייע להם להסביר את כאבם בצורה מדויקת לרופא. תחת הסיסמה "לכאב הזה יש שם", יבואו לידי ביטוי מושגים כדוגמת "שריפה", "מכת חשמל" ו"דקירה", כדי לתאר את סבלם של החולים שעד-כה התקשו להסביר לרופא את סוג הכאב שהם חשים.
במסגרת הקמפיין הקימה פייזר מיני-סייט, בו אפשר לערוך אבחון עצמי באמצעות חמש שאלות פשוטות. את תוצאות השאלון ניתן להדפיס, להביא לרופא המטפל, ויחד איתו לבדוק האם מדובר בכאב ממקור נוירופטי.
הקמפיין יעלה לאוויר בספטמבר בשלטי חוצות ובאינטרנט.
פייזר ישראל היא חלק מפייזר העולמית, חברת הביו-פארמה הגדולה בעולם. פייזר חוקרת, מפתחת, מייצרת ומשווקת תרופות, חיסונים ומוצרי תזונה, המיועדים לטיפול ומניעת מחלות בבני אדם ובעלי חיים. החברה, שהוקמה בשנת 1849, חרטה על דגלה לפעול לקידום ושיפור שירותי בריאות איכותיים למען עולם בריא יותר.
מידע נוסף על פייזר ניתן לקבל באתר החברה הישראלי והבינלאומי ו/או באמצעות עמוד החדשות של החברה בטוויטר.

תאריך:  07/09/2011   |   עודכן:  07/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il