X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האגודה לסוכרת נעורים
▪  ▪  ▪

האגודה לסוכרת נעורים בישראל, תקיים ביום ב' (14.11.11), את הכינוס השנתי "יום הסוכרת הבינלאומי", באודיטוריום סמולארש באוניברסיטת תל אביב, בין השעות 20:00-14:30. הכינוס יתקיים תחת הכותרת: "איזון - מחקר מתקדם - גוף ונפש".
עם הכרזת האו"ם לפני מספר שנים על הסוכרת כעל מגיפה עולמית שיש למגרה, נקבע יום בינלאומי המציין את הסוכרת וגם השנה ב-14.11.11 יצויין יום הסוכרת בעולם כולו.
במסגרת יום זה, מתקיימות פעילויות המיועדות להעמיק את המודעות למחלה ולהגביר את החשיפה בציבור לסיכוניה, במטרה להאיץ את המחקר ולמצוא לה מרפא.
הכינוס, אותו האגודה לסוכרת נעורים מקיימת השנה, כולל הרצאות של מיטב המומחים. חוקרים ורופאים לטיפול בסוכרת ממרפאות הסוכרת בארץ וראשי החוקרים בתחום, יעבירו הרצאות ומצגות על המחקרים החדשים, אמצעי טיפול, תזונה ופעילות גופנית, מכשור טכנולוגי ועוד.
במקביל, תתקיים תערוכה מקיפה של חברות מובילות בתחום: מכשור וטכנולוגיה רפואית, תרופות, מגוון המוצרים הקיימים לטיפול בסוכרת; מוצרי תזונה ומזון, מוצרי הגיינה ועוד. התערוכה מהווה הזדמנות לחברות להציג את מגוון החידושים והמוצרים שלהם המיועדים לציבור הסוכרתיים.
לאורך הכינוס יתקיים הפנינג לכל המשפחה: סדנאות לחיים טובים ומאוזנים עם סוכרת, ביניהן: שיטת טיפול ב'אייפק' לאיזון גוף ונפש בסוכרת סוג 1, הגישה הטבעית - נטורופתיה - וסוכרת נעורים, ייעוץ להורים לילד סוכרתי במערכת החינוך, וגם - לאכול בחוץ עם סוכרת - סדנה של דיאטנית רשת ארומה. במתחם התערוכה יתקיימו טיפולים טבעיים עבור אורחי הכנס, ולילדים הצעירים - פעילויות יצירה, הצגות והפתעות נוספות.
הכינוס יתקיים במעמד נציגת משרד הבריאות, ד"ר אורנה טל, ראש האגף למדיניות טכנולוגית במשרד הבריאות. המופע המרכזי בכינוס יהיה מופע אורח של להקת טררם קידס וכח המשאלות, מופע חדש שכולו אנרגיות, קצב ושמחת חיים כמיטב המסורת מבית טררם.
לאירוע מוזמנים חבר הנאמנים של האגודה, אנשים פרטיים, כ-3,000 סוכרתיים ובני משפחותיהם מכל רחבי הארץ, צוותים מקצועיים וציבור שוחרי בריאות.
מדי יעקובזון, מנכ"ל האגודה לסוכרת נעורים: "אנו מקיימים את הכינוס כבר שנים רבות, למען הסוכרתיים ובני משפחותיהם. מאחורי האירוע עומדת מטרה נעלה להעמיק את המודעות למחלה ולהגביר את החשיפה בציבור לסיכוניה, במטרה להאיץ את המחקר ולמצוא לה מרפא. המופע שנבחר השנה מתחבר לערך הבסיסי של כל סוכרתי ולנושא בו מתמקד השנה הכינוס: לשאוף לקבלת אנרגיות ולהיות חדורי מוטיבציה לעשות טררם ולפעול למען הגשמת משאלותיהם".
טררם קידס, כוח המשאלות
טררם קידס וכוח המשאלות, הוא מופע חדש שכולו אנרגיות, קצב ושמחת חיים כמיטב המסורת מבית טררם. היוצרים דורון רפאלי ואבי רוזנבלום, חוברים בשלישית ליצירה צבעונית והומוריסטית, השואבת את קהל הילדים וההורים אל תוך עולם קסום של קצב ודמיון. הפעם, עוברת חבורת טררם מסע מרתק, במהלכו לומדים הילדים שאם רק יאמינו בעצמם, יתגשמו כל משאלות ליבם.
בנוסף, לומדים הילדים, דרך החוויה, להעריך את ההורים ותפקידם החשוב בחייהם, תוך כדי הבנה שהעולם לא יוכל להתקיים ללא חוקים, סדר וכללים. מעבר לחווית החושים, הקצב והמוזיקה, יצאו הילדים מההצגה עם מוסר השכל, מלאי אנרגיות וחדורי מוטיבציה, לעשות טררם ולפעול למען הגשמת משאלותיהם.

תאריך:  02/10/2011   |   עודכן:  02/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שטרן אריאלי
- הודעה מטעם מדטרוניק
מילי הררי
- הודעה מטעם תמיר פישמן
גילה נאומן-ימיני
- הודעה מטעם האגודה לסוכרת נעורים
ריקי לוי
- הודעה מטעם סטודיו ריקי לוי
רון סיסו
- הודעה מטעם בית-ספר לאיפור באינטרנט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il