'שלמור אבנון עמיחי Y&R ' יפרסמו את תשלובת "אלוני"
היקף התקציב המוערך ל- 2003/4 1.5 מיליון דולר.
"אלוני" המובילה בענף השיש, הקרמיקה, עיצוב חדרי אמבט, אביזרים וכלים, מעבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד 'שלמור אבנון עמיחי'.
משרד הפרסום 'שלמור אבנון עמיחי Y&R ' נבחר כחלק מאסטרטגיית השיווק החדשה של "אלוני" ותוכנית המפנה, במסגרתה יתרכזו המאמצים בבניית "אלוני" כמותג מוביל בתחום עיצוב הבית בשוק הפרטי (משפצים, בוני בתים, אדריכלים ומעצבים), לצד שליטתה בשוק הקבלנים והבנייה המסחרית.
יוסי פייט, מנכ"ל "אלוני": הבחירה בשלמור אבנון עמיחי נעשתה בשל יכולתה המוכחת לבניית מותגים והפיכתם לחלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי והצריכה בישראל.
כחלק מתהליך בניית המותג תשקיע אלוני כ- 20 מיליון ₪ בעיצוב ובניית קונספט חדש לאולמות התצוגה והקמתם של אולמות חדשים. אולם תצוגה ראשון בקונספט זה יפתח בתחילת שנת 2004 בחיפה.
לאלוני מפעלים ליצור ועיבוד שיש, ליצור מרצפות ולמוצרי יצוא, 2 מרכזים לוגיסטיים, 7 אולמות תצוגה ומרכז עודפים. כמו כן עוסקת אלוני בייבוא של מוצרים בתחום עיצוב הבית ומייצגת בארץ חברות מובילות בעולם בתחום הקרמיקה, הכלים הסניטריים והשיש.
תקציב השיווק של "אלוני" ל- 2003/4 מוערך ב- 1.5 מיליון דולר.