X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קסלמן פיננסים
▪  ▪  ▪

חברת קסלמן פיננסייםPwC וקבוצת האופציות של בנק ההשקעות תמיר פישמן החלו בימים אלה בשיתוף פעולה עסקי במסגרתו יספקו שירותי תכנון, בנייה וניהול תוכניות תגמול ואופציות לעובדים עבור חברות. כך הודיעו היום מייק בורשטיין, מנהל חברת קסלמן פיננסיים PwC ודן הררי מנהל קבוצת האופציות של בנק ההשקעות תמיר פישמן ושות'.
שיתוף הפעולה של קבוצת האופציות של תמיר פישמן עם מחלקת התגמול של קסלמן וקסלמן מספק ערך מוסף מהותי ללקוחות. כל חברה מעניקה מיתרונותיה היחסיים באופן המאפשר לאחד כוחות מקצועיים מובילים בשוק ההון.
לדברי מייק בורשטיין, "שיתוף הפעולה שהחל בביצוע משותף של סקר תגמול בחברות הייטק, בא כמענה לצורך אמיתי של חברות, הנזקקות ל- One Stop Shop - שירות מקיף בכל האספקטים של התגמול, החל בהגדרה של תפישת התגמול הארגונית עבור דרך בניית חבילת תגמול (שכר בסיס, בונוסים ואופציות) ותחזוקה של מערך התגמול ההוני, וכלה בצורך במידע עדכני על הקורה בשוק. על רקע העובדה כי התגמול הינו במקרים רבים התשומה העיקרית בארגון וכי להחלטות בתחום השפעה על מכלול נושאים, בעיקר חשבונאיים ומסויים, נידרש ידע מקצועי מגוון, ניסיון ומשאבים המתאימים לטיפול בנושא. חברות רבות מזהות את היתרון שבקבלת השירות מכתובת מקצועית אחת, אשר מקלה על החברה ומייעלת את הטיפול בנושא."
דן הררי, מנהל קבוצת האופציות של תמיר פישמן אמר היום כי "בימים אלו של מיתון ומשבר כלכלי קיים צורך אמיתי בחברות, של עדכון וייעול תכניות התגמול שלהן. אחת ההמלצות הניתנות כיום היא ביצוע שלOutsourcing מלא בכל הקשור לניהול ותפעול תכניות האופציות, וזאת בכדי ליצור חיסכון משמעותי במשאבי ניהול וכח אדם מחד ולאפשר מתן מענה מקצועי ואמין מאידך.
קבוצת האופציות של תמיר פישמן ניהול השקעות: החברה המובילה בישראל למתן שירותי ניהול תכניות הטבה לעובדים. מגוון השירותים כולל: ייעוץ בעיצובן ובנייתן של תכניות אופציות לעובדים; פיתוח והקמה של מאגר נתוני האופציות לעובדים וניהולו; טיפול בתהליכי מימוש המניות, הנפקתן וקבלתן; שירותי Back Office; דיווחי מס ודיווחים שוטפים לחברות ולעובדיהן; שרותי נאמנות.
יחידת היעוץ לתגמול עובדים ואופציות בקסלמן פיננסים PwC, חברה בת של משרד קסלמן וקסלמן, מתמחה בניסוח והטמעת פתרונות כוללים לשימור עובדים; יצירה והטמעה של אסטרטגיית משאבי אנוש; פיתוח פילוסופית תגמול כוללת העולה בקנה אחד עם היעדים העסקיים; ניתוח השוואתי של מדיניות השכר למקובלויות השוק; עיצוב והטמעת תוכניות תגמול הוניות; סיוע בבניית מערכות בונוסים ותגמול עבור ביצועים; הצגה ותקשור תוכניות התגמול להנהלה ולעובדים. כמו כן, מבוצעים על ידה סקרי תגמול באופן שוטף. קבוצת ייעוץ התגמול בקסמן פיננסים הינה חלק מקבוצת יעוץ התגמול העולמית של PricewaterhouseCoopers (PwC) ועבודתה נעשית תוך ניצול הידע, הניסיון המקצועי והזמינות של אנשי המקצוע שלPwC בעולם.

תאריך:  10/09/2001   |   עודכן:  10/09/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il