X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת ml -
▪  ▪  ▪

רשת ml ממשיכה להתרחב בחו"ל: קבוצת צדיק קיבלה את הזיכיון
הבלעדי לפתיחת רשת ml בקפריסין.
יפתחו 3 חנויות קונספט עד סוף השנה ו - 3 חנויות נוספות עד סוף 2004 בערים המרכזיות בפריים לוקיישן בהשקעה של 1.5 מיליון$.
לדברי אבי מלכה מנכ"ל ml :" צפי המכירות לשנה הראשונה עומד על 3.5 מיליון$ עם קצב גידול של 5% בשנה"
את השקת הרשת בקפריסין ילווה קמפיין באמצעות TBWA העולמית בהשקעה של 350,000$.
רשת ml ממשיכה בהתרחבותה לשווקים בחו"ל בהמשך למהלך אותו החלה לפני כ - 4 חודשים במסגרתו פתחה סניפי קונספט ביוון, והעניקה בימים אלה לקבוצת צדיק את הזיכיון לפתיחת סניפי רשת ml בקפריסין.
מדובר בפעם הראשונה שמקבל זכיין ישראלי זיכיון להפעלת רשת ml בחו"ל, לעומת הרשת שפועלת ביוון על-ידי זכיין מקומי.
קבוצת צדיק המתמחה במסחר בארץ ובעולם תפתח עד סוף השנה הנוכחית 3 סניפים הזהים לסניפי ml בארץ ומהווים סניפי קונספט המשתרעים על שטח של 200 מ"ר ומכילים גם את מותג בגדי ההריון FOR2 כחנות בתוך חנות. עד סוף שנת 2004 ייפתחו 3 סניפים נוספים, סה"כ תמנה הרשת בקפריסין 6 סניפים.
סך כל ההשקעה ב - 6 סניפי רשת ml שייפתחו בערים מרכזיות בקפריסין: ניקוסיה, לימסול ולנקרה בפריים לוקיישן, קרי רחובות הנחשבים למובילים בתחום האופנה, עומדת על 1.5 מיליון דולר.
ההשקה תלווה בקמפיין באמצעות TBWA העולמית בהיקף השקעה של 350,000 דולר, היקף רחב יחסית לסדרי גודל של השקעה בקמפיין אופנה הנהוגה בקפריסין.
הקמפיין שילווה את ההשקה הינו הקמפיין שהופק עבור השוק הישראלי, בתרגום לשפת המקום.
אבי מלכה מנכ"ל ml מסר כי: "צפי המכירות של הרשת הקפריסאית עומד על 3.5 מיליון דולר לשנה הראשונה עם קצב גידול של 5% בשנה, נתמך על מחקר מעמיק שבדק את התנהגות שוק האופנה הקפריסאי והרגלי הצריכה של תושבי המקום ותיירים המהווים את קהל היעד של ml".
לדבריו: "למרות שקיים בקפריסין נתח שוק רחב פוטנציאלי להלבשה במידות 42 ומעלה, לא קיימת כיום בקפריסין רשת ייעודית מתמחה שתיתן מענה לקהל היעד, וכך נכנסת ml לשוק בו תפעל בקטגוריה ללא מתחרים ממשיים".
עוד הוסיף מלכה כי: "בכל העולם כמו בישראל מחפשות נשים במידות 42 ומעלה פנייה ממוקדת שתענה על הצרכים האופנתיים שלהן בתחום ההלבשה ואביזרים משלימים, ולכן האופן שבו משווקת אופנה נשית בקפריסין כחלק מחנויות אופנה כוללות, מהווה עבור ml הזדמנות ליצור מהפכה בתחום האופנה הנשית בשוק זה".
הכניסה לשוק הקפריסאי לוותה כאמור בהכנה ארוכת טווח במסגרתה ערך מכון "רותם" מחקר מעמיק וסקרים לגבי השוק , היקף הקטגוריה ביחס לשוק, הרגלי צריכה ואקלים כלכלי.
הממצאים הבולטים של הסקר מדברים על אוכלוסיה של 705,000 מתוכן 100,000 נשים בנות 35-45 המהוות את קהל המטרה של ml בנוסף ל - 2.5 מיליון תיירים בשנה המגיעים לבקר באי, 1/4 מתוכם מהווים קהל פוטנציאלי למותג.
מדד המחירים לצרכן ב- 4 השנים האחרונות בקפריסין עלה ב - 10%, אך למרות עליית המחירים בתחומי הפנאי והלייף סטייל, המחירים בתחום האופנה ירדו ב - 10%.
לא קיימת כיום בקפריסין רשת לאופנה נשית במידות 42 ומעלה, ואופנה כזאת משווקת במסגרת חנויות אופנה כלליות שאינן מתמחות.
בחנויות ml הקפריסאיות ישווקו מלבד פריטי הלבשה גם אביזרים, תיקים ועוד, ויושם דגש על תחום המתנות בשל ענף התיירות המשגשג באי.
רשת ml בבעלות אבי מלכה מונה בישראל 56 סניפים, עם מחזור מכירות של 150 מליון ₪. החברה פתחה לפני כ - 4 חודשים 4 סניפים ביוון ומתעדת לפתוח סניפים ברחבי העולם.

תאריך:  28/08/2003   |   עודכן:  28/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il