X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪

תנובה משיקה קטגוריה חדשנית של יוגורטים המיועדת לבני נוער תחת המותג "יופלה":
הסדרה החדשה YOPמיועדת לבני נוער ומציעה יוגורטים בטעמים מקפיצים מעולם הממתקים והארטיקים: קולה שווה, מסטיק שרוט, משמש מחופף, טופי אדום קרוע, בננה סוף ועוד....
ההשקה תלווה בקמפיין החדרה בהיקף מיליון דולר תחת הסלוגן:
" YOPזה לא אוכל..."
כשנה וחצי לאחר שכבשה תנובה את מקררי החלב עם מותג היוגורטים המוביל יופלה ולאחר שנכנסה לשוק הדיאט עם תת המותג דיאט יופלה, פותחת החברה קטגורית יוגורט חדשה ומשיקה תת מותג נוסף ליופלה המיועד לבני נוער: YOP.
סדרת היוגורטים החדשה YOP מיועדת לקהל יעד המוגדר כ- "Tweens" (קיצור של "In - Betweens" - שלב המעבר מילדות לתחילת ההתבגרות) גילאי 8 - 12 והיא תציע שתי סדרות של יוגורטים: האחת בטעמים והשניה עם פרי בתחתית. שתי הסדרות מבוססות על יוגורט בטעמים ועם תוספות מפתיעות מעולם הארטיקים והממתקים.
לדברי מיכל המאירי, מנהלת אגף השיווק של תשלובת החלב, "השקת תת המותג YOP הינה מהלך נוסף לחיזוק המותג יופלה ולביסוס מעמדו כמוביל בשוק היוגורטים. הסדרה החדשה פורצת גבולות בתחום היוגורטים בארץ ומציעה מענה מושלם לנוער שחופש הבחירה חשוב לו".
עוד מוסיפה המאירי, "אנו צופים כי המהלך של פתיחת תת קטגוריה חדשה יפתח פלח שוק חדש הפונה לבני נוער (פלח שוק שלא טופל עד כה), ויגדיל את שוק היוגורטים בכלל ואת נתח השוק של יופלה בפרט".
על המוצרים בסדרת YOP:
בסדרת YOP 8 טעמים (3% שומן). כמו בסדרת יופלה, כך גם סדרת YOP שומרת על אופטימיות ושמחת חיים אך עם יותר תעוזה. לטעמים המסעירים נוספו שמות תואר משפת הסלנג של בני הנוער כמו בננה סוף, קולה שווה, מסטיק שרוט ועוד.
היוגורטים החדשים מתאפיינים בצבעים עזים של אדום (טופי), סגול (פטל), כחול (ענבים) בכדי ליצור מובחנות בין היוגורטים ה"רגילים".
מותג היוגורטים החדש YOP מציע שתי סדרות של יוגורטים בטעמים מפתיעים מעולם הארטיקים והממתקים.
יוגורט YOP בטעמים (מרקם אחיד וחלק):
YOP קולה שווה
YOP בננה סוף
YOP תות מתלהב
YOP משמש מחופף
YOP מסטיק שרוט
הטעמים ישווקו בזוגות ובמאגדת שישיה של תות מתלהב ומסטיק שרוט.
יוגורט YOP עם פרי בתחתית:
YOP טופי אדום קרוע
YOP ענבים כחולים מפרגנים
YOP פטל סטלן.
טעמים אלה ישווקו ברביעיות.
הגביעים ישווקו באריזות של 125 גרם לגביע והם מכילים צבעי מאכל טבעיים בלבד.
מחיר מומלץ לצרכן לזוג יעמוד על: 4.40 ₪.
מחיר מומלץ לצרכן למאגדת רביעיה: 9.32 ₪.
מחיר מומלץ לצרכן למאגדת שישיה: 11.22 ₪.
על קהל היעד Tweens:
ילדים בגילאי 8-12 אוהבים שיתייחסו אליהם כמו גדולים, רוצים להיות עצמאיים ולבחור לבד מה הם אוכלים. הם כמעט לא אוכלים סביב השולחן, וגם בתחום זה הם מושפעים מהחברים, מהפרסום ומהאופנה.
חייהם של ילדים בגילאים אלו מתנהלים בשלוש זירות מרכזיות: הבית והמשפחה, חיי החברה והטלוויזיה. מתחיל המעבר מהעדפת המשפחה להעדפת החברים, הבילויים מתמקדים בסיבוב בקניון ובמסיבות יום הולדת, הטלוויזיה הופכת למרכז עולמם: "המורדים", "לחיי האהבה", "משחק החיים" ועוד.
עיצוב האריזה: אדום וצבעים נוספים.
סדרת יופלה מזוהה יותר מכל עם הצבע האדום, החזק והבולט בנוכחותו על המדף. גם בסדרה החדשה האלמנט האדום מאוד יבלוט ואליו יתווספו מעגלים ספירליים צבעוניים במיוחד: סגול, ורוד, כתום ועוד, שיבדלו את תת הסדרה החדשה מכל הסדרה של יופלה.
כיתוב השם החדש YOP יופיע בגדול על מכסה הגביע ובצד הגביע, לצידו של לוגו Yoplait.
על שוק היוגורטים לבני נוער בעולם
שוק היוגורט לבני נוער בעולם התפתח מאוד בעשר השנים האחרונות והפך משוק זניח לשוק משמעותי המהווה כיום כ- 15%-20% מכלל תחום היוגורט במדינות כמו ארה"ב ובריטניה.
יצרני היוגורט השקיעו בקטגוריה זו על מנת להרחיב את בסיס הצרכנים לקהל צעיר יותר, והאמהות מצידן לא התנגדו משום שיוגורט נתפס בעיניהן כמוצר בריא ומזין.
בארה"ב יופלה שולטת בשוק הילדים עם כ- 60% נתח שוק, שם השיקה בהצלחה רבה את GO GURT (יוגורט בשפופרת) שמהווה כ- 60% מסך מכירות יופלה (ארה"ב).
מאז יצאו ליוגורט זה חיקויים שונים אך Yoplait ממשיכה להוביל.
על שוק היוגורט עם פרי בישראל
קטגורית יוגורט עם פרי לבני נוער מצטרפת לקטגוריות נוספות מהן נהנים בני נוער וילדים: מעדני חלב וגבינות ממותקות.
שוק היוגורט עם פרי בישראל מגלגל כ- 375 מיליון ₪ בשנה (במחירי קמעונאי) על פי דו"ח נילסן (שוק מבורקד). על פי נתונים כמותיים:כ- 35,000 קל"ל.
נתח שוק יופלה בקטגורית פרי רגיל בחודש 7/03 עפ"י דו"ח נילסן כספי עומד על 46.6%.
על הקמפיין החדש:
תנובה יוצאת בקמפיין רחב היקף להחדרת המותג YOP בישראל באמצעות מקאן אריקסון.
בסרט הפרסומת מתוודה הצופה לאצטדיון כדורגל עם מעודדות ברקע, כאשר המשחק בשיאו והקריינים מפרשנים את המשחק.
מראים נער יושב בקהל עם חולצה אדומה (הקבוצה שהוא אוהד) וכמה כסאות לידו יושבת חתיכה הורסת שמבוגרת ממנו בכמה שנים.
לפתע מוציא הנער גביע YOP מהתיק מערבב ומתחיל לאכול, החתיכה מסמנת לו שייתן לה לטעום.
הוא מתרומם להושיט לה את גביע כאשר לפתע גל אוהדים עובר בקהל, הוא והיא מתרוממים ומהתנופה עף באוויר גביע ה- YOP, משפריץ לכל עבר ומלכלך את הנער בצידי האף.
הבחורה החתיכה מסמנת לו לנקות את הצד של האף, הוא נבוך מנקה את ה- YOPהאצבע, ומכניס אותה לפה ומחייך (י'ענו טעים לו)/ לפתע הוא קולט את עצמו על המסך הענק שנמצא באצטדיון, כאשר בגלל זווית הצילום זה נראה כאילו הוא מחטט באף ושומעים את הכרוז אומר: " Oh my god did you see that? lets see it again" ומראים את הפדיחה שוב.
קריין מסיים ואומר: YOP זה לא אוכל.
קרדיטים:
סופרויזר: שירי כצהנדל, סמנכ"ל קריאטיב: אלון זיפרט, סמנכ"ל לקוחות: תמר בירם, פלנר: יוני קיש. ארט: עדי מנור, נעמה גבע, קופי: אידה מרקוביץ, סמנכ"לית מדיה: חגית שוכמן, מנהלת קריאטיב: זהר נעמן, תקציבאית : עדי אורן, מפיקה: שירה בן דוב.
על עולם הערכים של YOP:
YOP זה ENJOYMENT
חיה את הרגע
אל תחשבו מה בא אחר כך
או מה היה קודם
פתח את הראש
את החושים
את הלב
ושאף הכל פנימה...
YOP זה אדום
כי אדום זה Yoplait
כי אדום זה בולט ומושך תשומת לב
כי אדום זה מגרה וזה סקסי
כי באדום אתה פשוט חייב לגעת
כי כולם רוצים...אדום.
YOP זה Play Food
מי שאמר לנו לא לשחק עם אוכל,
לא מכיר את ההרגשה של אחרי...
כשהפנים מלוכלכות, הבגדים מוכתמים,
וכשאתה מסתכל למטה, אתה רואה
שחצי מהאוכל עוד שם...
על כפות הידיים שלך
YOP הוא מעז,
YOP הוא HAPPY,
YOP הוא מוביל טרנד, מפתיע...

תאריך:  08/09/2003   |   עודכן:  08/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il