X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מפעילת הסלולר החלה בשיווק סמארטפונים עם אפלקציית החיוג בשמות של DialmyName מוטמעת מראש
▪  ▪  ▪

אפליקציית חיוג השמות DialmyName, המייתרת את הצורך בחיפוש מספרי טלפון, עושה היום צעד גדול קדימה בתהליך החדרת השירות והצגתו לציבור הישראלי. סלקום מתחילה בימים אלה את השיווק של טלפונים סלולרים אשר בהם מוטמעת מראש אפליקציית חיוג השמות המהפכנית של חברת הסטארט-אפ CallmyName המשווקת בישראל את שירות DialmyName. למאות האלפים שהורידו את האפליקצייה בישראל יצטרפו מעתה לקוחות סלקום שירכשו טלפונים חכמים מבוססי אנדרואיד, מהלך שצפוי להרחיב משמעותית את מספר המשתמשים באפליקציה.
מס' המכשירים שבהם הוטמעה האפליקצייה הולך ומתרחב, הראשון הוא דגם ה Samsung Galaxy Wonder I8150T, לאחריו הוטמעה האפליקצייה במסגרת שידרוגי גרסת מערכת ההפעלה של גוגל מסוג ICS. לאחרונה שולבה האפליקצייה בתוכנה של מגוון סמארטפונים פופולריים לרבות דגם ה Samsung Galaxy S3 כמו גם בקרב מכשירים של מותגים מובילים אחרים.
שחר הררי, מנכ"ל DialmyName: "הטכנולוגיה שפותחה בישראל נמצאת כבר בשימוש במדינות נוספות, אך סלקום היא הראשונה בעולם שתציע אותו כשירות שמוטמע מראש בתוכנת המכשיר החכם. מהלך זה צפוי להנגיש את השירות ללקוחות רבים נוספים שעד היום עדיין לא הורידו את האפליקציה. המשתמשים החדשים והוותיקים יוכלו לחייג בשמות לעשרות אלפי העסקים שכבר רשמו שמות חיוג על-ידי הקלדת שם העסק ומבלי לחפש יותר מספרי טלפון של עסקים. עד סוף 2012 אפליקציית חיוג השמות תהפוך לנחלת משתמשי הסלולר בישראל".
מלבד איתור מס' הטלפון באמצעות שם העסק, מציעה אפליקציית החיוג בשמות מספר יכולות מתקדמות כגון: הצגת שם החיוג של המתקשר גם אם אינו שמור במכשיר (שיחה מזוהה), איתור עסק באמצעות הפעלה קולית והצעות אוטומטיות בזמן חיפוש שמות לחיוג. האפליקציה הותאמה לאפליקציות ושירותים נוספים כגון: Waze, Skype, פייסבוק, לינקדאין ובכך מעצימה את חוויית המשתמש ומאפשרת לנווט, לשלוח דוא"ל, לגלוש לדף הפייסבוק ועוד והכל בלחיצת כפתור.
משתמשים שיורידו את האפליקציה ושיפעילו אותה לראשונה, יוכלו לרשום לעצמם שם חיוג פרטי, בחינם, במרשם שמות החיוג הישראלי (מש"י). בנוסף, נוסעים לחו"ל שייקחו עימם את המכשיר החכם יגלו כי יוכלו לאתר שמות חיוג של מיליוני עסקים בבריטניה, צרפת, גרמניה, ספרד, ניו-יורק, וסן פרנסיסקו. משתמשים שיגיעו למדינות הללו יוכלו לחייג ולהגיע בקלות למלון, מסעדה וכמעט כל אתר תיירותי שירצו – ללא הצורך בידיעת מספר הטלפון שלהם או חיפוש המספר!

תאריך:  05/07/2012   |   עודכן:  05/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נטעלי גרייבר
עמותת "גיבורים קטנים" ערכה (3.7) יום כיף במרינה הרצליה לכ-150 ילדים בוגרי חינוך מיוחד ובני משפחותיהם. הילדים בני 21 בעלי פיגור קל עד בינוני מכל הארץ יצאו להפלגה על 30 יאכטות ובסיומה התכבדו בארוחת צהריים חגיגית באולם "הקסיופיאה" ובהופעת אמן אורח. "זה כמו גן עדן", אמר אבי בוגר ביה"ס לחינוך מיוחד בנתניה
ברוריה ביגמן
מוטי שוימר
היקף הרכישה הוא כ-80 מיליון דולר
מוטי שוימר
יום העיון יתקיים ביום חמישי, 19 ביולי, באוניברסיטת תל אביב
זהר נוי
קבוצת מארה חותמת על השקעה של 300 מיליון דולר בנדל"ן בטנזניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il