אופנת 'קשקוש' תבחר מבין לקוחותיה את הילדים שיובילו את קמפיין הפרסום לחברה.
רשת בגדי הילדים 'קשקוש' יוצאת במבצע לאיתור הילדים שיככבו בקמפיין הפרסום של החברה לעונת החורף. במסגרת המבצע יוזמנו לקוחות הרשת להעביר תמונה של ילדיהם, בצירוף שובר קניה בחנות, למשרד הפרסום 'רום- לי גרופ', המטפל בתקציב החברה. מכלל התמונות שיתקבלו עד לתאריך 2/10/03 ייבחרו 30 ילדים שיזומנו לאודישנים, ומתוכם ייבחרו 10 הילדים שיצולמו לקמפיין החורף של 'קשקוש'.
קמפיין החורף של קשקוש יכלול קטלוג בתפוצה ארצית, מודעות בעיתונות המקומית ופוסטרים בחנויות.
כל ילד שיצולם לקמפיין יזכה במתנה: מלתחה לחורף של 'קשקוש', הכוללת 3 סטים מלאים של בגדים מקולקציית החורף, על פי בחירתו.
קמפיין החורף הוא צעד ראשון בתכנית המיתוג של הרשת, המנהיגה לראשונה פרסום אחיד בכל הסניפים, ומגדילה את תקציב הפרסום לעונת החורף בכ- 20%.
תמי ילין, הבעלים והמעצבת הראשית של החברה: "רוב הלקוחות של 'קשקוש' חוזרים וקונים אצלנו בכל עונה, ולכן, השנה אנחנו רוצים לפרגן ללקוחותינו ולהציג את הבגדים כמו שהם- על הילדים שלובשים אותם בכל יום..."
רשת 'קשקוש' מעצבת, מייצרת ומשווקת בגדי ילדים לגילאים חצי שנה עד 12, בעיצובים בלעדיים. הקווים של קשקוש מבוססים על גזרות אופנתיות במגוון רב של בדים ודוגמאות המאפשרים
Mix & match של מבחר פריטים רחב.
הדגש בכל הדגמים מושם על נוחות הילד- כל הבגדים תפורים מבדים רכים באיכות גבוהה ועיצוב הגזרות מתבסס על נוחות מקסימאלית ללבישה יום יומית במראה עכשווי. לרשת 17 סניפים בפריסה ארצית.