X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת Canon
▪  ▪  ▪

חברת קרט, הנציגה הבלעדית של Canon בישראל החלה לשווק את מערכת ההדפסה הדיגיטלית החדשה בצבע: Canon iRC 2100 בעלת טכנולוגיה ועיצוב חדשניים. ה-IRC2100 מתוכננת בעיצוב מודולרי וחדשני, המאפשר להתאים את המערכת למגוון רחב של לקוחות, על פי צרכי המשרד הנוכחיים והעתידיים. המערכת יכולה לשמש כמערכת צילום והדפסה מרכזית בארגון, העונה על הצרכים המשתנים של המשתמשים. שילוב המערכת עם עלויות אטרקטיביות יותר, מאפשר הפקות צבע במשרד ומפחית משמעותית את התלות בגורמים חיצוניים.
2100 iRC CANON מייעלת את תהליכי העבודה במשרד ומאפשרת הפקת מסמכים, תמונות, קטלוגים וחוברות בצבע מלא במהירות (21 דפים לדקה בש/ל ובצבע מלא) ובאיכות גבוהה, הודות לרזולוציה גבוהה של dpi600X1200. המערכת כוללת אפשרויות גימור ועריכה מגוונת כגון: מיון, שידוך, יצירת חוברות צבעוניות, כריכות ועוד. ניתן להתאים את המערכת כמכונת צילום צבעונית או כמדפסת צבע, על-ידי הוספת שרת הדפסה פנימי.
קיימת אופציית הדפסה אוטומטית דו צדדית (duplex) במקסימום מהירות ובמינימום רעש. למערכת ניתן להוסיף ארונית נייר להזנה של 3,500 דפים, סה"כ קיבולת מקסימלית של עד 5550 דפים. המערכת עוצבה כך שתהיה נוחה למשתמש, על-ידי מסך שליטה ידידותי, קריא ברור להפעלה ולפתירת תקלות, תהליך המלווה בהדרכה על-ידי הדגמות ותמונות. המערכת מותאמת לעבודה בנייר בגודל A5R -A3 + ,שקפים , וגם נייר עבה במיוחד (מקסימום 220 גרם).
מנהל השיווק בקרט ישראל, מרסלו אקיירמן מסר: "לכל סביבת עבודה בארגון, יש דרישות הדפסה וצילום שונות. Canon iRC 2100 בעלת הרכיבים המודולריים החדשניים, מאפשרת להתמודד עמם בצורה אופטימלית, המותאמת לסביבת העבודה. המערכת מהווה פתרון מלא עבור חברות בינוניות- גדולות, אשר יכולות לבחור את המערכת, על פי צרכים עכשוויים עם ראייה לעתיד. אודות לטכנולוגיה של Canon, התוצאה הסופית היא איכות גבוהה ברפרודוקציה צבעונית, בעלת תוצאות ברורות ואיכותיות".
תכונות המערכת:
מהירות צילום והדפסה בשחור לבן: עד 21 דפים לדקה.
מהירות צילום והדפסה בצבע מלא: עד 21 דפים לדקה.
רזולוציה: 1200x600 dpi
בעלת קיבולת גדולה של 1,050 דפים. מקסימום קיבולת של 5,550 דף.
מחיר המערכת החל מ-20,000$ + מע"מ
- - - - -
קרט ישראל, הינה החברה המובילה בתחום התוכנה והמיכון העסקי, על-ידי אמצעי טכנולוגיה מתקדמים. קרט, הנציגה בישראל של Canon, Minolta, Minolta-Qms, Pentax, Adobe, Artec, MultiCAV, Pretec, Artec ו- AHT, משווקת מבחר גדול של מוצרי טכנולוגיה ומיכון עסקי, הכולל את מוצרי החברות המובילות בעולם, בתחומים הבאים: מדפסות, מסכי LCD ,מכונות צילום, מכשירי פקס ומכשירים משולבים, סורקים, מצלמות, מצלמות וידאו, מקרני מולטימדיה, מערכות ארכיב ממוחשב ושרתי הדפסה (Rips). בנוסף מעניקה חברת קרט, ייעוץ ופתרונות יצירתיים בתחומי גרפיקה, מולטימדיה והפקה מתקדמת, בהתבסס על סל מוצרי התוכנה והחומרה, לתחום הגרפיקה ולתחום העסקי.

תאריך:  23/09/2001   |   עודכן:  23/09/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il