X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מקס ברנר
▪  ▪  ▪

חברת מקס ברנר פותחת סניף חדש של ה- CHOCOLATE BAR במנילה שבפיליפינים בהשקעה של כ-300 אלף דולר. הסניף יפעל באמצעות זכיינית מקומית שהינה בעלת הזיכיון של גלידת האגן דאז העולמית, רשת אוליבר היפנית ועוד..
סניף ה- CHOCOLATE BARהחדש מתווסף לשורה מפוארת של סניפים בסינגפור, סידני ואדינבורו.
חברת מקס ברנר מרחיבה את פעילותה בחו"ל ומשקיעה באמצעות זכייינים בהקמת סניפי CHOCOLATE BAR ברחבי העולם.
סניף ה-CHOCOLATE BAR הראשון במנילה אשר שטחו כ-100 מר' נפתח עם זכיין מקומי פיליפיני בהשקעה של 300 אלף דולר.
תרבות השוקולד של מקס ברנר היא תפיסה חדשה שמביאה לעולם השוקולד עיצוב מודרני, סיפור מוצר שמציג את המקורות השונים של פרי הקקאו וחווית צרכנות מרתקת שמקפלת בתוכה את כל הרגשות שלנו למוצר.
מקס ברנר היא חברת השוקולד הראשונה בעולם שיוצרת ומייסדת CHOCOLATE BAR.
כמו האספרסו בר לקפה ה- CHOCOLATE BAR הוא מקדש לתרבות השוקולד הרחבה והחדשה שמציג מקס ברנר בעולם.
זהו המקום לחוות חווית שוקולד אולטימטיבית - שוקולד זורם בצינורות, בלוקים ענקיים של שוקולד והאפשרות להתנסות בטקס ייחודי לשתיית משקאות השוקולד בעיצוב מודרני וצעיר.
ב - CHOCOLATE BAR מיושמת התפיסה העסקית של מקס ברנר לחנות:
EXPERIENCE YOUR SHOPING/SHOP YOUR EXPERIENCE
תפיסה זו מאפשרת שילוב בין קניית המוצרים של תרבות השוקולד ובו זמנית התנסות שלהם בבר אם בטעימה ואם בהתנסות בכלים שונים.
על מקס ברנר- חברת מקס ברנר נוסדה בישראל בשנת 1995.
כבר בגיל 28 היה למקס, האיש הקרח, רקע עשיר וארוך ב"עולם הממתקים" בכלל ובנושא השוקולד בפרט. במשך שבע שנים הוא עבד כשוליה עם המומחים הידועים ביותר בשטח האפיה, הסוכרים והמרציפן של תעשיית הממתקים ורק אז החליט לבחור בהתמחות בשוקולד.
הוא עבד במקומות שונים באירופה, כולל בגרמניה, אוסטריה וצרפת. לעתים שימש כשוליה של ממש אצל מומחים אשר היקנו לו את המומחיות שלהם בצורה המסורתית של העברת סודות מקצועיים לסטודנט על בסיס של יחס מורה-תלמיד וקיום קשר מיוחד ביניהם. בין השפים אשר מהם למד היו Michel Caudun, Fauchon, Georg Maushagen.
כאשר חזר מקס לישראל, הוא פתח חנות קטנה ברחוב צדדי. ליד החנות היה "מפעל" השוקולד אשר כלל מכונת עירבול קטנה ומספר מכשירים פשוטים ועם אלה הוא התחיל להגשים את חלומו. מקס לא התכוון להקים עסק בקנה-מידה גדול. הוא רצה לייצר את השוקולד שלו, במפעל השייך לו, לעצב ולהגיש את מוצריו במסורת הטובה ביותר של הידע אשר רכש במשך שנים, ולהוסיף את המגע האישי שלו ואת אהבתו לאמנות, ליופי קלאסי עתיק ולאסטטיקה מודרנית, עם דגש על סטימולציה וחושניות.
החנות הראשונה זכתה למידה רבה של תשומת-לב. מבקרי מזון טענו כי פתיחת החנות מצביעה על "מהפך בתעשיית השוקולד" בישראל. מקס פתח בפני האנשים עולם קסום אשר עד אז היה בבחינת חלום ילדות נשכח. הוא איפשר להם לחוות בפעם הראשונה מכלול של מראות, ריחות וטעמים של סוגים שונים ומיוחדים של שוקולד.
במשך הזמן ולאור התגובות המפתיעות של האנשים, התפתח הרעיון של "תרבות שוקולד", תרבות אשר אמורה להמחיש את הסודות העתיקים ולהחיות את המסורת שהתפתחה במשך השנים. מקס ברנר הפך את השוקולד מממתק לחוויה הנוגעת בכל היבט של החיים.
קו הייצור של מקס ברנר מאפשר לכל אחד לחוות את הטעמים והניחוחות של שורה של משקאות שוקולד חמים המיוצרים מפולי-קקאו מיובאים מארצות אכזוטיות שונות והמתובלים בצורה מיוחדת במינה.
מערכת של מכשירים מיוחדים להכנה והגשה של משקאות שוקולד חמים, המעוצבים בצורה המשלבת צורות מסורתיות עם דגמים חדשניים, מאפשרת לנו לחוות את כל העונג הכרוך בטקס השתייה של המשקה המתוק.
אנו מפיקים עונג מממתקי שוקולד המיוצרים משוקולד איכותי ביותר וברמת ייצור המבוססת הן על מתכונים מסורתיים והן על חדשניים ויצירתיים כגון שוקולד עם פרחי לבנדר, הל, קוקוס ופילפל שחור.
סודו של מקס ברנר, בנוסף לאיכות המוצרים, טמון באופי המיוחד של החברה המשלבת רומנטיקה ונוסטלגיה מלווה ברוח צעירה ופרובוקטיבית עם התמקדות בקשר אישי וחם, בנוסף על שרות מושלם כלפי הלקוחות.
בתחילת שנת 2000 הציג מקס ברנר את קו מוצריו ואת תפיסתו של תרבות שוקולד באחת מתערוכות השוקולד החשובות ביותר לאניני-טעם, ה- Fancy Food Show המתקיימת מדי שנה בסן-פרנציסקו, קליפורניה. התגובות וההתלהבות היו מעל ומעבר.
אנשים התפלאו מן הידע העמוק של מקס ומן הבקיאות שלו בנושא הקקאו והשוקולד אשר מצאה ביטוי באיכות הטעם והעיצוב המיוחד של קו המוצרים.
כתוצאה מתערוכה זו, מקס ברנר פתח חנות באוסטרליה והתחיל לעבוד עם חברות יוקרתיות בעולם כגון רשת Dean and Delucca , British Airways Corporation רשת Club Monaco ואחרים.
החנות היוקרתית ביותר בלונדון, Harrods, החליטה לאמץ ולפתח את הקונספט החדש של מקס ברנר, טבלת השוקולד, וזאת בפעם הראשונה באירופה ובקנה-מידה גדול ביותר.
חברת מקס ברנר עברה באותה תקופה מספר שינויים משמעותיים: היא הפכה מחברה משפחתית אשר הופעלה על-ידי ארבעה עובדים אשר הכינו ומכרו את המוצרים בחנות המפעל הקטנה, לחברה אשר בבעלותה מפעל ייצור, שטחי אריזה ומחסנים באתרים שונים, חברה המפיצה את תוצרתה למאות חנויות מזון אלגנטיות, בתי-מלון וחברות נודעות בישראל ובעולם.
על מקס ברנר בעולם-
ניתן לחוות את תרבות השוקולד של מקס ברנר ברחבי העולם.
שלושה סניפים בסידני אוסטרליה, סניף בסינגפור, נקודות מכירה מפוארות בבתי הכלבו היוקרתיים הרודס והרוי ניקולס,. בנוסף ניתן להשיג את מוצרי מקס ברנר בקנדה, ארה"ב ודרום אפריקה.

תאריך:  22/09/2003   |   עודכן:  22/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il