X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הליוגרם
▪  ▪  ▪

הליוגרם מקבוצת מטריקס זכתה בחוזה למיחשוב המרכז הלוגיסטי החדש של רשת האופנה קסטרו, היקף הפרוייקט: כמיליון שקל.
חברת הליוגרם מקבוצת מטריקס, המתמחה בפיתוח ובמתן פתרונות מיחשוב בתחום "שרשרת האספקה" ובביצוע פרוייקטים למחשוב לוגיסטי של מחסנים ומרכזי הפצה, זכתה בחוזה ליישום מערכת WMS (Warehouse Management System) במרכז הלוגיסטי של רשת האופנה קסטרו, המוקם בימים אלו באזור צריפין.
היקף הפרוייקט, הכולל את התוכנה והחומרה, מוערך בכמיליון שקל. המערכת, כמו גם המרכז הלוגיסטי, צפויים להתחיל לפעול בתחילת שנת 2004.
מערכת ה- WMS של הליוגרם תבצע ניהול מלא של כל תהליכי העבודה במרכז הלוגיסטי ובכלל זה ניהול המלאים והפריטים על פי הכללים המאפיינים את תעשיית האופנה, והפצת הסחורה לסניפים של הרשת, בהתאם לפרמטרים ואסטרטגיות המתאימות לפעילות העסקית והלוגיסטית של קסטרו.
מערכת WMS תאפשר לבצע את אופטימיזציה לניהול המחסן בזמן אמת וכן לבצע תיעוד ומעקב אחר תהליכים תפעוליים כגון גיהוץ, קיפול והדבקת התוויות.
הפתרון המלא יכלול כ-30 מסופונים ניידים שיותקנו על כלי שינוע, וכ-10 עמדות מחשב נייחות שישולבו במרכז ההפצה ובמשרדי הנהלת החברה. המערכת מתממשקת למערכת ה- ERP של חברת "גילסר", המתמחה בתחום האופנה ומיושמת בחברה.
לדברי, גבריאל רוטר, מנכ"ל משותף של חברת קסטרו, ניהול מחסן ומרכז הפצה של חברת אופנה דוגמת קסטרו נחשב למורכב במיוחד בשל הכמות הרבה של הפריטים במלאי, התחלופה הגבוהה של פריטי האופנה במלאי כתוצאה מחילופי עונות, המידות השונות והצבעים של כל פריט ופריט. "יישום המערכת יאפשר לנו להתייעל באופן משמעותי. שליטה וניהול ברמה כזו מאפשרים דיוק במלאים, הפחתה בעלויות ושיפור רמת השירות".
"על מנת לגדול ולהוביל בשוק אנו חייבים פתרון ממוחשב לניהול מרכז ההפצה. המערכת החדשה מאפשרת לנו להגדיל את הפעילות העסקית על בסיס המשאבים הקיימים, וכך בעצם לחסוך בכוח אדם. המערכת תשתלב בתכניות האסטרטגיות של החברה להתרחב ולהקים חנויות קסטרו גם בחו"ל".
עמית לוי, מנכ"ל הליוגרם מקבוצת מטריקס, מסר: "הפרוייקט בקסטרו הוא נכס אסטרטגי עבורנו היות והוא מאפשר לנו להמשיך ולמצב את עצמנו בשוק הביניים מחד, ולהכנס לשוק האופנה עם קבלות אצל הגוף הגדול בתחום, מאידך. בימים אלה של מיתון, כל אירגון צריך לשקול את ההחזר הכספי על ההשקעה, כל ארגון, גדול כקטן, שמערך ההפצה הוא בלב העסקים שלו, חייב בשלב מסוים ליישם מערכת מידע טובה אשר תקנה לו יתרון בשוק תחרותי, ויכולת הישרדות בטווח הארוך.
אודות קסטרו
חברת קסטרו כוללת את רשת האופנה המובילה לנשים CASTRO המונה 48 סניפים, ואת רשת האופנה לגברים CASTRO-MEN המונה 36 סניפים. החברה מעסיקה כ-1,000 עובדים. את שנת 2002 סיימה קסטרו עם מחזור של 345 מיליון שקל ורווח נקי של 30 מיליון שקל. את המחצית הראשונה של 2003 סיימה קסטרו עם מכירות של 170 מיליון שקל ורווח נקי של 15 מיליון שקל.
אודות הליוגרם מקבוצת מטריקס
הליוגרם מקבוצת מטריקס היא החברה המובילה בישראל בפיתוח ובמתן פתרונות מחשובבתחום "שרשרת האספקה" בכלל, ובביצוע פרוייקטים למחשוב לוגיסטי של מחסנים ומרכזי הפצה בפרט.
פתרונות החברה לניהול מחסנים (WMS), בכל הגדלים ולכל סוג של מערך לוגיסטי,מותקנים כיום אצל חברות הגדולות ומובילות כגון: תנובה, עלית, שופרסל, קו אופ, קלאבמרקט, כלמוביל, Kroger, Heinz, Gap, Sony, טמבור, גורי, טרנסכלל ועוד.
אודות מטריקס
מטריקס IT מקבוצת פורמולה הינה חברת האינטגרציה ופרוייקטי ה IT הגדולה בישראל המספקת שירותי תוכנה וחומרה כאחד. מטריקס, המעסיקה כ- 1,800 מקצועני תוכנה, נמנית על חברות טכנולוגיות המידע המתקדמות בישראל, ובין פעילויותיה נכללים: ביצוע פרוייקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח טכנולוגיות ומוצרי תוכנה למערכות עסקיות, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, הסכמי מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייבוא, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. מחזור המכירות השנתי של מטריקס מוערך בכ- 800 מיליון ש"ח. מטריקס נסחרת בבורסה בתל אביב.

תאריך:  23/09/2003   |   עודכן:  23/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il