X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סיטריקס
▪  ▪  ▪

סיטריקס עוזרת לבנק הבניה הסיני להגדיל פרודוקטיביות
של- 410,000 עובדים ב- 20,000 משרדים.
סיטריקס סיסטמס (Citrix), המובילה הגלובלית בפתרונות תשתיות גישה, הודיעה כי בנק הבניה של סין (CCB) פרס במשרדיו שרת תצוגה Citrix MetaFrame XP. זאת כדי לשפר זרימת עבודה משרדית ולהגדיל פרודוקטיביות עובדים במטה הבנק בבייג'ין ובמשרד השירותים הפיננסיים שלו בשנזן. עם יותר מ- 20,000 משרדים ו- 410,000 עובדים, זקוק בנק CCB לפתרון שיספק לצוות העובדים, גישה מאובטחת, קלה ומיידית לארגון לפי דרישה (On-Demand Enterprise), בלי חשיבות למיקומם.
הבנק המסחרי בבעלות ממשלת סין הטמיע את שרת התצוגה Citrix MetaFrame XP במטה בבייג'ין, כדי לספק גישה ליישום מיכון משרדי (OA) קנייני שלו. בעקבות זאת יכולים חברי צוות הבנק ממרכז הפיתוח בבייג'ין ובמרכז כרטיסי האשראי בשנחאי, לגשת למערכת ה- OA דרך כל מכשיר קצה, על כל קשר רשת, תוך פישוט גישה מרחוק ושיפור זרימת עבודה ויעילות משתמשי קצה. חברי הצוות הבכיר יכולים לפקח על פרוייקטים חשובים מכל מקום, במיוחד כאשר הם רחוקים מבייג'ין בנסיעות עסקים. גם מנהלי IT נהנים מפריסת יישומים פשוטה, המפחיתה עלויות ניהול IT.
פתרונות הגישה של סיטריקס וה- On-demand enterprise יוצגו בכנס השנתי השלישי של סיטריקס בישראל, אותו יקיימו ב- 3 בנובמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל תל-אביב חברת אבנט תקשורת וחברת SCP המפיצות את סיטריקס בישראל.
"השווינו את פתרונות סיטריקס עם מוצרים אחרים המספקים פונקציות דומות, וביצענו סדרות של מבחנים, אמר ליו ליי, מנהל פרוייקט IT במרכז הפיתוח של הבנק בבייג'ין, "כל חברי הצוות שלי הסכימו פה אחד כי שרת תצוגה Citrix MetaFrame XP לא רק עונה באופן מושלם לדרישותינו עם תכונות וביצועים מעולים, אלא הנו גם קל לניהול ושימוש. היום, ע"י פריסת יישומים בשימוש בתשתית גישה סיטריקס, אנו יכולים לנהל בקלות זרימת אישורי מסמכים וליהנות מיעילות משרדית גדולה תוך קישור מרחוק, בלי חשיבות לסוג התקן הקצה או שיטת הגישה".
שרת תצוגה Citrix MetaFrame XP הותקן גם במסלקת הצ'קים וארגון שירותי הבנקאות של CCB בשנזן, ומשרת יותר מ- 3,000 עובדים ביותר מ- 100 משרדים ברחבי העיר.
"לפני סיטריקס לא יכולנו למצוא פתרון משביע רצון לפריסת מערכת המסלקה הבינלאומית שלנו ביותר מ- 10 משרדינו ברחבי העיר שנזן", אמר צ'אי לונינג, מנהל מחלקת מו"פ בבנק בשנזן. "שרת תצוגה Citrix MetaFrame XP, עם הפונקציות רבות העוצמה שלו, לא רק מספק יישומים לכל מכשיר קצה בלי חשיבות למרחק הגיאוגרפי, אלא גם מאפשר למנהלני מערכת לנהל בקלות ובאופן מרכזי כל מסוף קצה, מה ששיפר את הפרודוקטיביות שלנו במידה רבה".
שרת התצוגה Citrix MetaFrame XP הוא הנפוץ מסוגו בעולם, ותוכנן לאפשר לצוותי IT לנהל באופן מרכזי כל יישום חלונות או Web ולספק גישה מאובטחת, קלה ומיידית מכל התקן קצה ברחבי כל קשר רשת. שרת תצוגה Citrix MetaFrame XP מספק פתרונות גישה סקלאביליים, גמישים ,מאובטחים ומנוהלים המפחיתים עלויות מיחשוב ומגבירים את תפוקת מערכת המידע.
לגופים פיננסיים כמו בנק הבניה של סין, מספקת תשתית הגישה של סיטריקס ל - On-demand Enterprise תפקודיות בסביבת יישומים הטרוגנית, ומפשטת את המורכבות של מיחשוב מסורתי.
אודות סיטריקס
סיטריקס היא המובילה הגלובלית בפתרונות תשתית גישה לעסקים, גופים ממשלתיים ומוסדות חינוך. כשם האמין ביותר בגישה ארגונית מאפשר Citrix MetaFrame Access Suite לאנשים לגשת בקלות ובאופן מאובטח ל- On-demand enterprise. כמעט 50 מיליון אנשים ביותר מ- 120,000 ארגונים בעולם משתמשים בסיטריקס מדי יום.
לקוחות סיטריקס כוללים 100 מתוך חברות הפורצ'ן 100, 99 אחוז מחברות הפורצ'ן 500, ו- 95 מתוך 100 החברות באירופה ברשימת הפיננשל טיימס. לסיטריקס יש משרדים ב- 22 מדינות, ויותר מ- 7,000 שותפים ומשווקים ביותר מ- 100 מדינות. חברת SCP וחברת אבנט תקשורת הן מפיצות סיטריקס בישראל.

תאריך:  24/09/2003   |   עודכן:  24/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il