X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בבילון
▪  ▪  ▪

לקראת החגים: בבילון תורמת 10% מהכנסותיה ממכירות לארגון לתת.
חברת בבילון, המובילה העולמית בתחום תוכנת התרגום והמידע הודיעה היום כי החליטה לתרום 10% מהכנסותיה ממכירות החנות הוירטואלית בישראל בתקופת החגים (החל מה- 24 בספטמבר עד סוף אוקטובר) לארגון לתת -סיוע הומניטרי ישראלי העוסק בסיוע לאוכלוסיות במצוקה.
"לאור המצב הכלכלי הקשה במשק והזדקקות של אנשים רבים לתרומות של מזון, החלטנו בבבילון לתרום 10% מהכנסותינו בישראל עבור תכנית "מזון לחיים" של ארגון לתת, אנו מקוים שמשתמשי בבילון יצטרפו אלינו ביוזמה ויוכלו לא רק להנות מהתוכנה אלא גם מהידיעה שחלק מכספם הוקצה לתרומה לקהילה", אמרה מיכל פרנקל, סמנכ"ל השיווק של בבילון, "אפילו תרומה צנועה מצד כל אחד מהמשתמשים שלנו, שיבחרו לרכוש את התוכנה במהלך החודש הקרוב, תניב סכום לא מבוטל שאין ספק שיוכל לסייע בפעילויות המבורכות של 'ארגון לתת'".
עו"ד ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת: "כארגון שמבקש לרתום את החברה האזרחית והמגזר הפרטי לעשייה למען אזרחים הנזקקים לסיוע, אנו מאושרים לראות את הקשר האמיץ שנוצר עם חברת בבילון שנרתמת פעם אחר פעם הן במדיניותה העיסקית והן ברתימת עובדיה לאיכפתיות ועשייה למען האזרחים מעוטי יכולת בחברה. יוזמות מסוג זה הן שמחזקות אותנו בעבודתנו היום יומית והן שנותנות תקווה לאלה הזקוקים לסיוע".
שיתוף הפעולה בין בבילון לארגון לתת מהווה נדבך נוסף במגוון הפעילויות בתחום החברתי שיוזמת בבילון למען הקהילה, ביניהן השתתפות במבצעי איסוף המזון של "ארגון לתת" בעבר, שותפות בפרוייקט החונכות "ציונות 2000", תרומת רשיונות תוכנה עבור בתי-ספר. בבילון אף הקציבה כ- 1000 רשיונות של Babylon-Pro, מוצר התוכנה המוביל שלה, אשר נתרמים על-ידי החברה כל שנה, בישראל ובעולם.
אודות לתת
ארגון לתת - סיוע הומניטרי ישראלי נוסד בשנת 1996 במטרה להעניק סיוע לאוכלוסיות במצוקה, בארץ ובעולם, על בסיס אוניברסלי ושוויוני, על-ידי הנעת החברה האזרחית בישראל למעורבות בשדה הפעולה ההומניטרי ובכך ליצור מודעות חברתית ולהקנות ערכים של מעורבות הדדית ונתינה.
ארגון לתת הינו עמותה לא ממשלתית, א-פוליטית וללא כוונות רווח, הממומן מתרומות בלבד. בארגון פעילים כ- 1,800 מתנדבים מכל רחבי הארץ.למידע נוסף בקרו באתר הבית של לתת בכתובת www.latet.org.il
אודות בבילון
בבילון השיקה את התוכנה שלה לראשונה בספטמבר 1997. לחברה יש כיום כבר למעלה מ-22 מליון משתמשים רשומים לתוכנת התרגום והמידע שלה, וכ-15,000 משתמשים חדשים מתוספים אליהם מדי יום. בשנת 2001 החלה בבילון לגבות תשלום עבור שרותיה, והיתה עדה לשיעורי המרה ניכרים מקרב משתמשי החינם למשתמשים בתשלום.
בבילון חדרה בהצלחה גם לשוק העסקי, והיא מספקת פתרון בלחיצה אחת לבעיות גישה למקורות מידע פנים-ארגוניים.
בשנה שעברה חתמה החברה על עסקאות עם מובילים בתחום התעשייה דוגמת ארנסט ויאנג, יו. בי. אס, יו. פי. אס., קוקה-קולה, ג'ילט-בראון, פיליפס, פורד, בי. אמ. סי, קומברס, אה-א-גה, אוונטיס, אגיס, BASF, הבנק הגרמני, מרקורי אינטראקטיב, אמדוקס, איי בי אמ, אריקסון, פוג'יטסו-סימנס, נייק, פפיצר, 3M, דיימלר-קרייזלר, ראדוור ורבים אחרים.
למידע נוסף – בקרו באתר הבית של בבילון בכתובת www.babylon.com

תאריך:  29/09/2003   |   עודכן:  29/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il