X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הוצאת קוראים
▪  ▪  ▪

הוצאת קוראים גאה להשיק את ספרה החדש של כוהנת הבישול הבריא בישראל פיליס גלזר - ללא גלוטן ללא סוכר. פיצה ללא קמח לבן? שניצל ללא פירורי לחם? עוגת שוקולד בלי סוכר ובלי קמח חיטה? כן. זה אפשרי, בריא וטעים מאוד.
"ללא גלוטן, ללא סוכר" הוא האורים ותומים למי שמעדיף או מחויב לעבור לתפריט נטול גלוטן וסוכר לבן: מגוון מתאבנים, מנות עיקריות, תוספות וקינוחים, העשויים מתחליפים בריאים ומזינים, עשירים בטעמים ובערכים תזונתיים.
הבשורה: בכל המתכונים המופיעים בספר הוחלפו הגלוטן, הסוכר המעובד ומרבית העמילנים הריקים המופיעים דרך קבע במתכונים ללא גלוטן סטנדרטיים, בחומרי גלם איכותיים, עשירים בחלבונים, בוויטמינים, במינרלים ובנוגדי חמצון, עם דגש על הטעם.
צילום אנטולי מיכאלו.
עיצוב גרפי: סטודיו רוג, סטיילינג: מאיה לבנת-הרוש.
134 עמודים, בכריכה קשה.
מחיר מומלץ: 98 שקלים. להשיג בחנויות וברשתות הספרים.
לצד מי שחייב להימנע, בשל בעיות בריאות, מחלבון הגלוטן, הנמצא בחיטה ובמוצריה, ומסוכר, רבים כיום הבוחרים לוותר עליהם ולעבור לתפריט נטול גלוטן וסוכר לבן (או סוכר קנים). התוצאות אינן מאחרות לבוא: הם מדווחים שהעייפות נעלמת, האנרגיה עולה, והמשקל יורד.
בספר זה, שכולו נטול גלוטן וסוכר לבן, מציעה פיליס גלזר, כוהנת הבישול הבריא בישראל, גישה חדשה לנושא - עם טעימות משגעות ממטבחי המזרח והמערב - ביניהם איטליה, יפן, קוריאה, סקנדינביה, רוסיה, ארה"ב, ועוד - החל במתאבנים, במנות עיקריות ובתוספות וכלה בקינוחים. כל המנות המוצעות כאן נבנו מתוך הקפדה רבה על שימוש בתחליפים בריאים ומזינים, עשירים בטעמים ובערכים תזונתיים. המתכונים קלים לביצוע, הטעם נפלא - והבריאות טהורה.
הארוחות בספר פונות לכולם: לצמחונים שימצאו בו פרק שלם עם מנות עיקריות קוסמות, ולאוכלי עוף שיחגגו בפרק אחר עם שלל רעיונות טעמים ויצירתיים. לחובבי המתוק מחכה פרק מפתיע במיוחד עם עוגות, עוגיות וקינוחים שמשמחים את החיך בלי לגרום לאכילת יתר. הממהרים ימצאו רעיונות לארוחות בוקר מהירות ללא גלוטן וסוכר, ולמארחים שביניכם מחכה פרק שלם של מנות לאירוח בריא במיוחד.
לצד כל אלה מופיע בספר פרק מיוחד ל"שופינג" שבעזרתו תוכלו לאתר ולצייד את המזווה בפריטים הנחוצים לבניית תפריט מזין, טעים ובריא, וליהנות בכל עת מארוחות בריאות וטעימות, ללא גלוטן וללא סוכר.
מתוך דבריה של פיליס גלזר, כוהנת הבישול הבריא בישראל, ומחברת רבי המכר בישול בריא בקלי קלות ואפייה בריאה, במבוא לספר "ללא גלוטן ללא סוכר": "עבדתי על המתכונים לספר במטבח האישי שלי, וכך יצא שמבלי להתכוון עברתי לתפריט נטול גלוטן וסוכר במשך כמה חודשים טובים. בסיום העבודה על הספר, גיליתי פתאום שמשקלי ירד, ואני הרבה יותר שבעה, רעננה ומלאת מרץ. גם נעלם לי הדחף להתנפל על דברי מתיקה. הגוף שבע ורגוע".
אך במשך התהליך, הופתעה גלזר לגלות מציאות מרה: רוב התחליפים נטולי הגלוטן וסוכר הנמכרים כיום, החל במזונות מוכנים וכלה בתערובות קמחים, מכילים כמויות גדולות של עמלנים, כמו קורנפלור, קמח תפוחי-אדמה ועוד, שלא רק דלים מאוד בערכים תזונתיים, חלקם אף הופכים בגוף לסוכר.
לא כך בספר הזה. "שמתי לעצמי משימה למצוא פתרונות חדשים הרבה יותר בריאים, דלים בעמלנים ועשירים בערך תזונתי", מסבירה גלזר. "לכן, בכל המתכונים המופיעים כאן, הוחלפו הגלוטן והסוכר המעובד בחומרי גלם איכותיים, עשירים בחלבונים, בוויטמינים, במינרלים ובנוגדי חמצון. גם המתוקים בספר כמו הקאפקייק, עוגת המרציפן, החלבה, הטארט עם קרם הפטיסייר הטבעוני מפיסטוק, והפנה קוטה קבלו טיפול בהתאם - עם ממתיקים טבעיים בעלי ערך גליקמי נמוך ככל האפשר (ביניהם ממתיק אחד מפתיע במיוחד שעומד להחליף את האגבה היקר) וטיפים לסוכרתיים שמשתמשים בסוכרלוז".
והתוצאות - פשוט מדהימות.

[צילום: אנטולי מיכאלו]
תאריך:  20/09/2012   |   עודכן:  20/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נחום דוניצה
הדור החדש של הכרטיסים, המבוסס על תקן CFast2.0, שנמצא כיום כבר בבדיקה אצל יצרניות המצלמות המובילות, יספק עד פי 4 ביצועים מכרטיסי הזכרון בהם עושים כיום שימוש הצלמים המקצועיים
נחום דוניצה
אפליקציית המובייל TU Me של Jajah ישראל - בשלב הגמר בתחרות ה-World Summit Award Mobile של האו"ם. TU Me המאפשרת תקשורת ושיתוף תכנים חינמיים באמצעות טלפונים חכמים, תתחרה על התואר ה'טובה בעולם' בקטגוריית הלייף סטייל והבידור הנייד
נחום דוניצה
ה-Stylus Photo R2000, שמדפיסה עד A3, בשמונה צבעים באיכות צילום, מפגינה עלויות הדפסה נמוכות במיוחד ואיכויות הזהות לאלו של הפלוטרים המקצועיים של אפסון
נחום דוניצה
ה-ETX-5300A, זכה בתואר "המוצר הטוב ביותר" בתחרות שנערכה במסגרת קונגרס ה-Carrier Ethernet הבינלאומי השנתי בברצלונה
עליזה זאנה
- הודעה מטעם נובו נורדיסק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il