משפחת אירני מקימה את "פקטורי 54": מרכז אופנה וספורט הגדול בארץ בהשקעה של 10 מיליון ש"ח.
משפחת אירני, בעלת חברת הייבוא והשיווק "אלשרד", שלה זכיונות לעשרות מותגים מובילים בתחום האופנה והספורט פותחת השבוע מרכז בילוי וקניות בעל קונספט ייחודי בהשקעה של 10 מיליון ₪ במתחם "איקאה" בנתניה.
"פקטורי 54 - FASHION CONCEPT HOUSE" משתרע על פני 2000 מ"ר בעיצוב ותכנון יוצאי דופן של האדריכלית אורלי שרם, כאשר החלל העצום מתחלק לאזורים מובחנים מבחינה עיצובית על פי סגנון וגיל, מתינוקות ועד מבוגרים. "פקטורי 54" מציעה את המותגים הנחשקים בארץ תחת קורת גג אחת: דיזל, סיקסטי, כאוס, סאקס, קרוקר, נייקי, אדידס, פילה ועוד, והמותגים האהובים על ילדים - ברבי, דיסני, וורנר וזכיונות מעולם המצוירים.
בסה"כ: כ-70 מותגים שונים. בין החידושים העיצוביים והאטרקציות שמציעה "פקטורי 54", אולם קולנוע קטן, קומת גלריה ובה 10 עמדות פלייסטיישן ומשחקים לילדים, תאורה מתוחכמת כמו ספסלים וקירות מהבהבים, 30 מסכי טלוויזיה LCD שיציגו מידע חיוני, בידור ותצוגות אופנה, וכן קיר הנעליים הגדול במדינה.
לדברי רוני אירני, מנכ"ל אלשרד: "הקמת המתחם היא בבחינת חלום שהתגשם. חיפשנו את הפלטפורמה הנכונה להציג את מגוון המותגים העצום שלנו ושילבנו מותגים מובילים נוספים במטרה ליצור חוויית קנייה שטרם נראתה בישראל".
"פקטורי 54" ייפתח לציבור בחול המועד סוכות.