ביום שלישי, 21.5.13, התקיים יום השיא, אשר במהלכו נחנכה כיתת מחשבים שנתרמה על-ידי מיזם סיסמה לכל תלמיד, והתקיים חידון גמר בנושא זהירות בדרכים לנציגי שכבות כיתה ד' מכל בתי ספר בנשר שבסופו הוכרז על הזוכה, סשה מוסרסקי, מבית הספר "גבעון" בנשר.
במהלך שנת הלימודים הובילו קבוצת "אחרת בדרך" מחטיבות הביניים בנשר ומיזם "סיסמה לכל תלמיד" פרויקט לימודי בנושא בטיחות בדרכים, בכל בתי הספר בנשר: גבעון, גלילות, ישורון, רבין, רמות יצחק א' ובית יהושע.
במסגרת הפרויקט, תלמידי בתי הספר בנשר חקרו את נושאי בטיחות בדרכים במספר דרכים מקוונות: תלמידי חטיבת הביניים העבירו שיעורים סינכרוניים לתלמידים ברחבי הארץ בשכבות גיל שונות, כל בית ספר בנשר בנה וביצע פעילות מקוונות בנושא נבחר וקיים שיעורים סינכרוניים מול תלמידי החטיבה והתקיים חידון לשכבת ד' במהלך שבוע שלם.
מיזם סיסמה לכל תלמיד בשיתוף יישוב נשר החליטו להתמקד בנושא בטיחות בדרכים, לקדם אותו ועלות את המודעות בקרב התלמידים. האירוע שודר בשידור חי בפורטל סיסמה לכל תלמיד וכ-450 הורים ותלמידים צפו באירוע ולקחו חלק מרחוק בפעילויות השונות.
ביום השיא השתתפותו, ראש עיריית נשר, דוד עמר, מייסד ויו"ר מיזם סיסמה לכל תלמיד, אודי אנג'ל, נשיא
החברה לישראל, יוסי רוזן, מנכ"לית מיזם סיסמה לכל תלמיד, מגי אסייג, מחזיק תיק החינוך בנשר, רועי לוי, מנהל מחלקת החינוך, משה לאופר, הורים, תלמידים, מורים ואנשי חינוך נוספים.
"סיסמה לכל תלמיד" מהווה רשת לימודית חברתית, המחברת בין שלושת גורמי ההוראה המרכזיים: מורים, תלמידים והורים. המיזם פועל על בסיס פלטפורמה (רשת ענן) המאפשרת תקשורת עדכנית, מידית, ונוחה בין המורים לתלמידים, ומעודדת ביטוי עצמי ויצירתיות הן בקרב המורים והן בקרב התלמידים.
אל פורטל "סיסמה לכל תלמיד" ניתן לגשת מכל מחשב המחובר לאינטרנט. ייחודיות המיזם, נמצאת בתהליכי ההטמעה האישיים שמוענקים לכל בית ספר, ולצוות ההוראה המשתתף בפרויקט: המורים לומדים לבנות שיעורים מתוקשבים ולהשתמש בכלי המחשב הבסיסיים, כשיפור הקשר עם התלמיד, ויכולים ללמד את התוכן בצורה עדכנית, אינטראקטיבית וחווייתית הרבה יותר.
ההטמעה, ושעות החניכה הפרטניות לכל בית ספר, הם אלו שסייעו להצלחת הפרויקט, והובילו את הביקוש העצום להשתתפות בו.
המיזם ממומן במלואו מתרומות של החברה לישראל בשיתוף קבוצת XT, בזן ו
בנק הפועלים, ובשיתוף פעולה עם המשרד לפיתוח הנגב והגליל.