X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סקי-פס
▪  ▪  ▪

דורון איטלסון, מנכ"ל ומייסד "סקי-פס" מדווח על השפעת המיתון על ענף הסקי.
דורון איטלסון, מנכ"ל ומייסד סקי-פס, המרכז הגדול בארץ לביגוד וציוד סקי וסנובורד (מאז 1976), מוצא כי גם ענף הסקי מתאים עצמו למיתון בארץ. מבחינת הציוד-השנה מתמקדים חלק נכבד מהגולשים ברמת מחירים יותר עממית, אבל איכות הציוד נשארה ברמה גבוהה, יש הצע גדול יותר במחירים זולים יותר.
ביגוד
ישנן רמות מחירים שונות בענף הסקי, ההבדלים נובעים מאיכויות יצור שונות, שנת יצור- דגמים מלפני שנה-שנתיים נמכרים השנה בהנחות גדולות, (דורון מדווח כי בנושא זה ישנם לצערו בשוק הישראלי לא מעט רמאויות והוא קורה לציבור הלקוחות לשים לב).
כמו כן ניתן לרכוש ביגוד ממותג ידוע או למצוא איכות סבירה עם מותג אלמוני. המותגים היוקרתיים בסקי הם בין השאר - ספיידר, סאנרייז, טוניני ובסונוברד - סימס, וסטביץ, ברטון.
ביגוד מודדים לפי 4 אלמנטים:
1.איכות הבד - כמה שיותר אטום לרטיבות מבחוץ, אולם חשוב שיאפשר נידוף זיעה מפנים המעיל החוצה, כך שהגולש לא יזיע.
2. כמות האבזור - סוגרים מיוחדים וחגורה פנימית למניעת כניסת שלג, כיסים מיוחדים לאוכל, למצלמה, למכשירי קשר, למימיה, למכשיר CD וכו'. ישנם הרבה תחכומים, חלקם רק לעשיית רושם וחלקם בעלי משמעות אמיתית.
3. רמת הגימור, איכות הבד והטקסטורה, איכות האבזמים וכו'.
4. מעצב הבגד, המותג והיוקרה - קיים נוהג של חברות הביגוד היוקרתי לרקום את שמם על המעיל, גולשי סקי מדגישים זאת וענף ביגוד היוקרה נחשב ל"סנוביסטי". דוגמא למותגים יוקרתיים בסקי - ספיידר,מותג יוקרה בסונוברד - וסטביץ שהיא החברה הראשונה (חברה קנדית) שיצרה ביגוד עם התמחות בסנוברד.
ציוד
ציוד סקי לא יקר: מגלשיים איכותיים בסגנון ה"קרבינג החדש" יעלה כ- 850 ₪.
בתחום הסנובורד - מבחר גדול יותר ואיכותי של מוצרים הנעים בין 1000-1500 ₪.
המותגים הידועים מבטיחים איכות, המחירים של מגלשי סקי יכולים לנוע בין 850-2500 ₪ וציוד סנובורד בין 800-3500 ₪.
כדאי לשים לב שציוד זול מידי המיוצר מחומרים באיכות נמוכה עשוי להתפרק ולגרום לרמת גלישה ירודה וכושר שליטה אפסי.
משקפי סקי
משקפי סקי - משקפי סקי הנם אביזר חובה למניעת סנוור וחדירת רוח ושלג בעת גלישה ובזמן סופה.
גולשים מתחילים, טועים לחשוב שיוכלו לגלוש עם משקפי שמש רגילים, אולם אלו נוטים ליפול ולהישבר ואין להם כושר בידוד ואטימה לתנאי סערה. המחירים נעים בין 90-700 ₪. ההבדלים הם באיכות העדשות, ברמת האטימות ובאפשרויות למניעת אדים.

תאריך:  02/11/2003   |   עודכן:  02/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il