X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מוטורולה
▪  ▪  ▪

"מוטורולה" ו"מטריקס" זכו בפרס המצוינות בניהול משאבי אנוש 2003 מטעם המי"ל ו"איגוד מנהלי משאבי אנוש".
SCD של רפא"ל ואלביט מערכות, "קריאו" ו"תפרון" זכו בציון לשבח.
חברת "מוטורולה ישראל" וחברת "מטריקס" מקבוצת פורמולה זכו בפרס המצוינות בניהול משאב אנוש לשנת 2003 מטעם המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) ו"איגוד מנהלי משאבי אנוש בישראל" הפועל ליד המי"ל. התחרות נועדה ליחידות משאבי אנוש בארגונים שעמדו בקריטריונים של מצויינות וחדשנות בניהול פרוייקטים, או פעילות של משאבי אנוש. חבר השופטים מנה 14 איש בתוכם אנשי אקדמיה המובילים בתחום ועוסקים בהוראה פעילה במוסדות להשלכה גבוהה בארץ, ומנהלים בעלי ניסיון מקצועי רב בארגונים בישראל ובחו"ל. בראש חבר השופטים עמדה ד"ר שלומית קמינקא, מבנק הפועלים ומרצה באקדמיה.
חברת "מטריקס" זכתה בפרס הראשון בקטיגוריה A+B לארגונים בסדר גודל קטן ובינוני על פרוייקט למיזוג כל חברות שירותי ה-IT מבית פורמולה הפועלות בישראל. הפרוייקט, שכלל מיזוג, ארגון מחדש ומיתוג מסועף של 25 חברות ובהן חברות ותיקות של קבוצת פורמולה וחברות נוספות שנרכשו בשנים האחרונות, נשען על מחלקת משאבי האנוש כציר מוביל בתהליך וכשותף מרכזי להובלת הפרוייקט. בנימוקי חבר השופטים נאמר כי "הפרס הוענק למטריקס על יישום תפיסת משאבי אנוש כשותף עסקי מלא, הפעלת מערכת תקשורת פנים-ארגונית מכוונת-עובדים ברמה גבוהה, שחיברה בין המטה לבין השטח, ומקצועיות ואיכות בתהליך המיזוג המורכב."
"מוטורולה" זכתה בפרס הראשון בקטיגוריה A לארגונים גדולים על יישום תוכנית חניכה (Mentoring) שבמסגרתה הועבר ידע ניהולי וערכי תרבות ארגונית לדרגי הניהול השונים ולמנהיגים פוטנציאליים בחברה ע"י חונכים שהם מנהלים בכירים. בנימוקי חבר השופטים נאמר כי "הפרס הוענק לחברה בשל ייזום, תכנון וביצוע תוכנית חדשנית של מנטור מכוון- עובדים, תוך מחוייבות ההנהלה והובלה ע"י משאבי אנוש, ויישום תכנים שהעמיקו את הטמעת התרבות הארגונית ברמה גבוהה, תוך שילוב מחלקת משאבי אנוש בעסקים."
חבר השופטים אף העניק ציונים לשבח לחברת "התקני מצב מוצק"SCD שהיא שותפות של רפא"ל ואלביט מערכות, על פרוייקט "עד 120", שנועד להעלות את שביעות הרצון והמוטיבציה בחברה ולטפח מודעות והזדהות בקרב המנהלים, לחברת "תפרון" על כתיבת קוד אתי והטמעתו בחברה ולחברת "קריאו איי.אל." על פרוייקט "פלפל" (פיתוח לעובד ופיתוח לחברה).
תעודות הוקרה והערכה הוענקו ל"אוסם-שדרות" על מסלול הדרכה והכשרת עובדים, לבנק אוצר החייל על הסבת הבנק לשירות "אוצר מושלם", לבנק לאומי על מהלך תכנון ופיתוח אישי, ל"מכבי שירותי בריאות" על פרוייקט לשיפור איכות הניהול בסניפים, לעיריית רעננה על פרוייקט של מדריכי חוגים, ולחברה "תנובה" על פרוייקט בנושא הגישור ככלי ניהולי לשיפור התרבותה ארגונית. לתעשייה הצבאית הוענקו שתי תעודות הערכה - האחת על פרוייקט של חטיבת התחמושת בנושא גיבוש מודל לביצוע תחקיר והפקת לקחים והשניה על פרויקט של מחלקת הדרכה, מיון והערכה, שעסק בהתאמת המחלקה לתוכנית האסטרטגית והעסקית.
קובי ציטר, יו"ר איגוד מנהלי משאבי אנוש במי"ל, אמר כי התחרות נועדה לסייע בקידום הרמה המקצועית של העוסקים בתחום משאבי האנוש, בהגברת ההכרה בחשיבות התכנון וניהול ההון האנושי במשק ובעידוד המצוינות והיצירתיות בקרב העוסקים בפיתוח משאבי אנוש. המטרה היא להעלות את המודעות לחשיבות המקצועית הנדרשת בתחום הטיפול בהון האנושי בארגונים.
מנכ"ל המי"ל, יצחק (יצחקי) חן, הדגיש את חשיבות קיום התחרות דווקא בתקופה הכלכלית הנוכחית בה אנו נמצאים. לדבריו, התחרות ביקשה לעודד שמירה על נורמות גבוהות של ניהול ופיתוח של המשאב האנושי בארגון ולכן, השיפוט בתחרות התבסס על קריטריונים כמו פיתוח ושימור עובדים, ניהול תרבות ארגונית המעודדת חדשנות ויצירתיות, שיתוף עובדים בתהליך קבלת ההחלטות, שקיפות ניהולית ועוד.
התחרות החלה לראשונה בשנה שעברה וזכתה להצלחה רבה. הזוכים בשנה שעברה היו בנק דיסקונט ורכבת ישראל. תעודות הערכה ניתנו ל"מיקרוסופט", עיריית ת"א-יפו ואגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה של צה"ל (אט"ל).

תאריך:  04/11/2003   |   עודכן:  04/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il