X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בריטיש איירווייס
▪  ▪  ▪

בריטיש איירווייס צועדת למען האגודה למלחמה בסרטן.
מאות צועדים, עובדי חברת התעופה בריטיש איירווייס בישראל, עובדי מועצת שוהם, סוכני נסיעות, שותפים עסקיים וספקים ישתתפו בצעדה בת 2 ק"מ שתצא מגן היובל בשוהם ביום שבת, 15 בנובמבר, 2003, בשעה 10:30. הצעדה נערכת לציון סיומו של מסע התרמה שערכה חברת התעופה למען האגודה למלחמה בסרטן.
בסוף הצעדה יוכרז סכום התרומות הסופי שייאסף ובנוסף יוגרלו בין התורמים פרסים: סופשבוע זוגי בלונדון כולל כרטיסי טיסה ושהות בבית מלון, ארוחת ערב זוגית במלון דוד אינטרקונטיננטל ועוד.
הצעדה תציין כאמור את סיומו של מסע התרמה שערכה חברת התעופה למען האגודה למלחמה בסרטן. במהלך הצעדה יוזמן הציבור הרחב להשתתף באירוע ולהרים את תרומתו. כמו כן עד ל - 14 בנובמבר, 2003, ניתן לתרום ישירות באמצעות חיוג אל מוקד התרומות באגודה למלחמה בסרטן בטלפון 1800-35-46-46 ולציין כי התרומה ניתנת במסגרת צעדת בריטיש איירווייס למען האגודה למלחמה בסרטן, וזאת על מנת להשתתף בהגרלה שתיערך בסיום הצעדה.
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס, אמרה כי החברה החליטה לאמץ את האגודה למחמה בסרטן כחלק ממחויבותה לקהילה בישראל. "חברת בריטיש איירווייס רואה לעצמה זכות לתרום לקהילה בישראל ואני קוראת לכל הציבור להצטרף אלינו לצעדה בשוהם. אנו רואים חשיבות רבה בנושא התמיכה בקהילה המקומית, ובחרנו באגודה למלחמה בסרטן בשל הובלתה את המאבק במחלות הסרטן על מנת להפחית את התחלואה והתמותה מהן".
קטן ציינה כי בריטיש איירווייס פנתה אל כל ספקי השירות שלה, אשר שמחו להירתם לפרויקט ותרמו את שירותיהם למען פרסום הצעדה ואספקת כל הפרטים הלוגיסטיים לצורך קיומה. כל הפרסים שיוגרלו בין התורמים ניתנו אף הם כתרומה לאירוע.
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "היום חיים בישראל כ-120 אלף חולי סרטן הנמצאים בטיפול או במעקב, מדי שנה נוספים כ-23 אלף חולי סרטן חדשים. המלחמה בסרטן היא מערכה מתמשכת וחסרת פשרות המנוהלת במספר חזיתות, בשיפור הטיפול בחולי הסרטן, בקידום המחקר, במניעה ובאיבחון מוקדם. בשנה החולפת חולי הסרטן ברחבי הארץ קיבלו טיפול במחלקות חדישות בעזרת מכשור רפואי עדכני בזכות התרומות שנאספו. עד אשר תצליח האנושות למגר את מחלת הסרטן דרושים כוחות משותפים ומשאבים כספיים. על מנת להבטיח את מירב הסיכויים של החולים להתמודד עם הסרטן - אנו זקוקים לכל תרומה. התגייסותה של חברת בריטיש איירווייס, כמו חברות רבות נוספות, תאפשר לנו להמשיך בפעילותנו למען ציבור חולי הסרטן בישראל".

תאריך:  10/11/2003   |   עודכן:  10/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il