קמפיין חדש של חברת ביטוח ישיר תחת הסיסמא "אתה קובע כמה תשלם על ביטוח הרכב".
הקמפיין, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי יכלול סרטוני פרסומת בטלוויזיה ברדיו, ובאינטרנט.
חברת ביטוח ישיר מעלה קמפיין חדש תחת הסיסמא " אתה קובע כמה תשלם בביטוח הרכב". הקמפיין מציג תכנית חדשנית של ביטוח ישיר המאפשרת לנהגים בחירה בין אפשרויות שונות של מחיר פוליסה והשתתפות עצמית.
התכנית הינה בהמשך להפעלת שיטת 12 התשלומים שהוצגה ע"י ביטוח ישיר בחודש יוני, במסגרתה הציגה ביטוח ישיר תכנית חדשנית שאפשרה תשלום פוליסת הביטוח לרכב ב- 12 תשלומים. התכנית הביאה לגידול חד בהיקף הפניות והמכירות של החברה.
על האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין של ביטוח ישיר:
ערן וולף - סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בביטוח ישיר אמר בנושא כי "ביטוח ישיר ממשיכה להוביל את המהפכה בענף הביטוח לרכב ומעונינת להגביר את המודעות בציבור לאפשרויות החדשות הקיימות בפני הנהגים. מעתה, ייהנו לקוחות ביטוח ישיר לא רק מפריסת תשלומים הוגנת המאפשרת הקלת הנטל הכלכלי על משק הבית אלא גם מהאפשרות התאים את מחיר הפוליסה וסך ההשתתפות העצמית שלהם בביטוח להעדפותיהם הסובייקטיביות".
על הקמפיין החדש של ביטוח ישיר:
הקמפיין החדש של חברת ביטוח ישיר הופק על ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי והוא יעלה לתקופה של כחודש בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט תחת הסיסמא "אתה קובע כמה תשלם על ביטוח הרכב".
עלות הקמפיין מוערכת בכ- 300 אלף דולר .
קרדיטים:
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי / R&Y
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב: יורם לוי
סופרוייזר: שירלי אושיה
קופי: ארז מי-טל
ארט: גל זכאי
מפיק משרד: שירה רובס
תקציבאי: מירב הראל, מיכל גרין
פלנינג: דנית שליו
במאי: רני כרמלי
מפיק: ישי הדס